بازتاب تبلیغ جنجالی دومینو در توییتر

مجازیست–انتشار تبلیغ بستنی دومینو در اینستاگرام واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی، به ویژه بستر توییتر به همراه داشت و در نهایت منجر به حذف پست این تبلیغ شد.

واکاوی محتوای پیرامون این تبلیغ در توییتر در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۸ مرداد نشان داد که ۴۳٪ محتوا انتقادی و ۳۶٪ نیز حمایتی بوده است.

منتقدان به استفاده ابزاری از بانوان، تابوشکنی و حیازدائی این تبلیغ اشاره و خواستار تحریم دومینو، عذرخواهی و برخورد مراجع قانونی شده‌اند.

متقابلا برخی از کاربران، منتقدان تبلیغ را مورد هجمه قرار داده به مشکلات اقتصادی و سیاسی محدودیت‌های جامعه برای زنان اشاره کرده‌اند.

شرکت دومینو با راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام مبتنی بر ویدئوی این تبلیغ، از مخاطبان خواسته بود که ویدئو یا تصویرشان موقع خوردن بستنی با هشتگ #بستنیمون منتشر و در قرعه‌کشی شرکت کنند. باتوجه به جنجال‌های پیش آمده به نظر می‌رسد کاملا منتفی شده باشد.

/لایف وب/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول