امکانات جدید نسخه به روز «اندروید اتو» اعلام شد

مجازیست–در حالی که خودروسازان در حال عرضه نرم افزارهای اختصاصی خود برای خودروهای متصل هستند اما دستیار هوشمند رانندگی «اندروید اتو» گوگل همچنان یکی از گزینه هایی است که خیلی از آنها ترجیح می دهند.

مسیریابی، اتصال گوشی به خودرو، دسترسی به موسیقی از داخل گوشی، دریافت تماس و … از جمله قابلیت هایی است که اندروید اتو از زمان معرفی آن در سال ۲۰۱۵ فراهم کرده است.

شرکت گوگل اخیراً رابط اندروید اتو را برای بهبود تجربه کاربری به روز کرد.

این شرکت فناوری همچنین قابلیت های کاملاً جدیدی را به اندروید اتو اضافه کرد که برخی از آنها به شرح ذیل هستند:

داشبورد جدید

اندروید اتو یک رابط کاربری جدید را تجربه کرده که مایه سهولت بیشتر کاربران خواهد شد.

پشتیبانی از دو سیم کارت

کاربران گوشی های اندرویدی دو سیم کارته اکنون می توانند در زمان برقراری تماس از طریق اندروید اتو تصمیم بگیرند که از کدام سیم کارت خود استفاده کنند. این بروزرسانی همچنین باعث پشتیبانی از پروفایل کاری اندروید خواهد شد که به کاربر اجازه می دهد ملاقات های کاری آینده خود را از طریق صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی خودرو چک کند.

امکان انجام بازی های ویدیویی

گوگل امکان انجام بازی بر روی صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی را از طریق اندروید اتو فراهم کرده است. با این حال شما فقط زمانی می توانید این بازی ها را انجام دهید که اندروید اتو تشخیص دهد که خودرو در حالت پارک بوده و حرکت نمی کند. این بازی ها تحت یک پلتفرم HTML5 با عنوان «GameSnacks» که توسط تیم Area 120 گوگل ساخته شده است انجام می شوند.

فرمان صوتی

گوگل به دستیار صوتی «گوگل اسیستنت» اجازه داده تا برخی وظایف را از طریق اندروید اتو انجام دهد. این بخشی از استراتژی پیشروی صوتی این غول نرم افزاری است. اگر کاربر بگوید: «هی گوگل، بیا رانندگی کنیم» در این صورت سیستم رابط اندروید اتو، داشبورد و … را بالا می آورد. پیام های دریافتی توسط دستیار قابل خواندن است.

/هندوستان تایمز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول