تپسی برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون تخفیف در نظر گرفت

مجازیست–در این طرح که از امروز آغاز شده و تا جمعه ۹ مهر ماه ادامه خواهد داشت، کاربران تمامی شهرهای محل فعالیت تپسی می‌توانند از ۲۰% تخفیف برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون محل زندگی خود استفاده کنند.

این تخفیف برای حدود ۴۰۰ مرکز واکسیناسیون، که در نقشه تپسی مشخص شده‌اند، فعال است. برای استفاده از این تخفیف، کاربران می‌توانند از بین این مراکز، مرکز واکسیناسیون مورد نظر خود را روی نقشه تپسی به عنوان مقصد انتخاب کرده و با وارد کردن کد Vaccine در قسمت کد تخفیف، از ۲۰% تخفیف تا سقف ۵۰۰۰ تومان بهره‌مند شوند.

تپسی در طی پاندمی کرونا، اقدامات دیگری نظیر اختصاص رفت و آمد رایگان برای کادر درمان و ارائه تخفیف برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون ویژه سالمندان را نیز انجام داده است.

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تاکنون مجموعا ۳۶ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۱۹۱ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. همچنین ۱۵ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۵۲۰ نفر دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

با احتساب این تعداد مجموع دوزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۵۲ میلیون و ۷۳۲ هزار و ۷۱۱ مورد رسیده است.

رئیس جمهور نیز در ابتدای هفته ابراز امیدواری کرده بود تا در آینده‌ای نزدیک، حدود ۷۰ درصد افراد جامعه نسبت به ویروس کرونا، واکسینه شوند.

در حال حاضر ۲۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۲۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۰ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول