رقیب تیک تاک به فیس بوک اضافه شد

مجازیست–برنامه ساخت و نمایش ویدیوهای کوتاه اینستاگرام ریلز (Instagram Reels) از این پس در اپلیکیشن فیس بوک قابل دسترس خواهد بود.

فیس بوک اعلام کرد که برنامه ریلز را به کاربران فیس بوک در آمریکا برای هر دو دستگاه های iOS و اندرویدی اضافه کرده است.

به این ترتیب کاربران می توانند در قسمت نیوزفید (News Feed) یا گروپ (Groups) در فیس بوک به برنامه ریلز دسترسی پیدا کنند.

هنگام تماشای یک ویدیوی ریل روی فیس بوک، کاربران قادر خواهند بود تا سازنده آن را مستقیماً از روی ویدیو دنبال (فالو) کرده عمل لایک یا کامنت گذاری بر روی ویدیو را انجام داده یا آن را با دوستان به اشتراک بگذارند.

فیس بوک می گوید ویدیوها را براساس علایق خود و همچنین ویدیوهای محبوب در بالای نیوزفید در کنار Stories و Rooms در ییک بخش جدید و اختصاصی نیوزفید پیدا کنند.

سازندگان ویدیو نیز قادر خواهند بود تا از طریق فیس بوک ریلز به جامعه مخاطبان گسترده تری و نه صرفاً فالوورهای کنونی شان دسترسی پیدا کنند.

غول شبکه اجتماعی همچنین فاش کردن که در حال آزمایش قابلیتی است که به سازندگان ویدیو در اینستاگرام اجازه می دهد تا محتوای خود را بر روی فیس بوک توصیه کنند. سازندگان می توانند تصمیم بگیرند که آیا محتوای خود را در فیس بوک به اشتراک بگذارند یا خیر.

گفتنی است اینستاگرام سال گذشته با معرفی قابلیت ریلز تلاش کرد تا بخشی از محبوبیت تیک تاک را به دست آورد.

ریلز اینستاگرام، قالب جدیدی از محتوا در این پلتفرم است که به شما امکان می‌دهد تا ویدیوهای ۱۵ ثانیه ‌ای را با دیگران در یک فید اختصاصی جدید ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید.

دقیقا مثل تیک‌تاک، ریلز مجموعه‌ای از ابزارهای خلاقانه را برای ایجاد ویدیوهای کوتاه سرگرم کننده و جذاب در اینستاگرام به شما ارائه می‌دهد.

ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای را ضبط و با صدا، متن، جلوه‌های ویژه و برچسب‌ها ویرایش کنید. سپس آنها را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.

/عصر آی‌سی‌تی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول