حمایت از ۳ خانه خلاق برای تولید محتوای فضای مجازی کودک

مجازیستپرویز کرمی، دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سومین نشست فعالان فضای مجازی حوزه کودک و نوجوان که روز شنبه ۱۷ مهرماه در مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد:

  • معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از منظر مسئولیت اجتماعی و ملی در آماده سازی و پرورش کودکان اقداماتی صورت داده است و در کنار آن به این حوزه به عنوان بازاری برای اشتغالزایی شرکت‌های دانش بنیان و خلاق نیز نگاه می‌کند.
  • با حمایت شرکت‌های خلاق و پلتفرم‌ها در این حوزه ضمن اشتغالزایی می‌توانیم به تحقق حکمرانی خوب در فضای مجازی نیز کمک کنیم، در سند راهبردی صیانت از کودکان در فضای مجازی میان نهادهای حاکمیتی یک تقسیم کار ملی صورت گرفته است و ما در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تکالیفی را برعهده داریم.
  • در این پلتفرم نقش منتورینگ و شبکه سازی و ایجاد تسهیلات در قالب صندوق‌های جسورانه تعریف شده است و ما در حوزه تولید محتوا و آموزش مناسب کودک، یادگیری و اسباب بازی و گیم، حمایت از ۳ خانه خلاق را در دستور کار قرار می‌دهیم.
  • در این راستا با نظارت و رگولاتوری مرکز ملی فضای مجازی، بخشی از کمک‌ها و حمایت‌های مربوط به ایجاد خانه خلاق، به خانه‌های خلاق حوزه آموزش و محتوای کودکان و نوجوانان فضای مجازی اختصاص خواهیم داد.
  • متقاضیان باید برای اطلاع از جزئیات بیشتر به سایت زیست بوم خانه خلاق مراجعه کنند، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به هیچ عنوان دنبال ساختارسازی نیست و ذیل قانون تأسیس شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های خلاق، برای واگذاری تسهیلات به بخش خصوصی اقدام می‌کند.

/مهر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول