تغییر در حریم خصوصی به رشد تجارت تبلیغاتی اپل کمک کرده است

مجازیست–خدمات تبلیغاتی داخلی اپل با برنامه شفافیت ردیابی، رشد فوق العاده‌ای داشته است.

در حال حاضر، فایننشال تایمز گزارش می‌دهد که این تغییر در حریم خصوصی به رشد تجارت تبلیغاتی اپل کمک کرده است.

از زمان تغییر حریم خصوصی، تجارت تبلیغاتی اپل بیش از سه برابر رشد کرده است. در همین رابطه شرکت تحقیقاتی تلفن همراه Branch گزارش می‌دهد که در حال حاضر ۵۸ درصد از بارگیری برنامه‌های داخلی آیفون پس از کلیک روی آگهی انجام شده است، در صورتی که یک سال پیش این عدد فقط ۱۷ درصد بود.

در حال حاضر بازار تبلیغات برنامه‌های تلفن همراه به سرعت در حال رشد است. شرکت تحلیل گر AppsFlyer برآورد کرده است که هزینه برنامه‌های تلفن همراه، برای گوشی‌های آیفون و اندروید در سال ۲۰۱۹، ۵۸ میلیارد دلار بوده و تا سال آینده دو برابر خواهد شد و انتظار می‌رود به ۱۱۸ میلیارد دلار برسد.

/باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون آرنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول