طرح صیانت از فضای مجازی برای توسعه کسب و کارهای دیجیتالی است

مجازیستمحمدتقی نقدعلی، نماینده خمینی شهر در مجلس به توسعه کسب و کار دیجیتال در دو سال اخیر و در شرایط کرونایی کشور اشاره کرد:

  • ثروت عظیم و ظرفیت بسیار بالایی پیش‌روی کشورمان با کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی وجود دارد که اگر از آن استفاده نکنیم مصداق فرصت‌سوزی است و از گردش مالی اقتصاد دیجیتال دنیا فاصله خواهیم گرفت. کسب و کار دیجیتال و اینترنتی در زمینه توسعه اشتغال در کشور می‌تواند نقش بسیار بزرگی را ایفا کند و اگر بخواهیم برای همه بیکارانی که شغل مناسبی ندارند اشتغال لازم را ایجاد کنیم کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی فضای بسیار خوبی است.
  • کسب و کارهای دیجیتال برای ایجاد شغل سرمایه کمتری نسبت به شغل‌های جدید ایجاد شده دارند،  با توسعه روزافزون این موضوع در کشور، شفافیت فعالان این حوزه بیشتر شده و دولت هم بهتر می‌تواند در روند امورات و اقدامات آنها نظاره‌گر باشد.
  • نقش دولت و وزارت ارتباطات در توسعه کسب و کارهای دیجیتال مهیا کردن و آماده کردن زمینه‌های بیشتر برای ظهور و بروز فعالیت‌های این حوزه است.
  • در دو سال اخیر و به بهانه کرونا کسب و کارهای اینترنتی در کشور توسعه کمی و کیفی زیادی را پیدا کرده‌اند. مردم هم از این موضوع استقبال زیادی داشته‌اند.
  • طرح صیانت طرحی حمایتی برای توسعه کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی است که از فعالیت‌های شاغلین این حوزه حمایت کرده و از ایجاد شغل‌های در آن پشتیبانی می‌کند، این در حالی است که نگاه برخی مخالفان به این موضوع نگاهی منفی است ولی مجلس یازدهم و وزارت ارتباطات دولت سیزدهم از کسب و کارهای دیجیتالی حمایت بالایی خواهد کرد.
  • مجلس پیگیر توسعه کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین و حل مشکلات آن‌ها است، مجلس اجازه نخواهد داد که ترمزی برای کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی به وجود آید.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول