واتس‌اپ با ایجاد کاتالوگ برای مشاغل، خرید را آسان‌‌‌تر می‌کند

مجازیست–شبکه اجتماعی واتس اپ با ایجاد کاتالوگ برای مشاغل، خرید را برای مشتریان هر صنف راحت تر می کند.

ویژگی جدید به مشاغل این امکان را می‌دهد تا اقلام موجود در کاتالوگ‌های خود را دسته بندی کنند، بنابراین مشتریان مجبور نخواهند شد در لیست‌های طولانی اقلام مورد نظر خود را پیدا کنند و در عوض می‌توانند مستقیماً به آنچه که می‌خواهند خرید کنند مراجعه کنند.

به عنوان مثال، رستوران‌ها می‌توانند مجموعه‌هایی با پیش غذا، غذا و دسر ایجاد کنند، در حالی که یک فروشگاه پوشاک می‌تواند مجموعه‌ای از لباس‌های مردانه، لباس زنانه، پیراهن، شلوار و موارد دیگر را ایجاد کند. هنگامی که خریداران مجموعه‌ها را مرور می‌کنند، می‌توانند اقلام را به سبد خرید خود اضافه کرده و سفارش خود را ارسال کنند.

واتس اپ برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ ویژگی «Catalogs » خود را راه اندازی کرد تا به مشاغل اجازه دهد عکس و قیمت محصولات و خدمات خود را برای مشتریان به نمایش بگذارند. کاتالوگ‌ها به طور موثر به عنوان یک ویترین فروشگاه در واتس اپ تلفن همراه عمل می‌کنند و می‌توانند بدون نیاز به صفحه وب به کار گرفته شوند.

سپس این شرکت سال گذشته ویژگی«Carts» خود را راه اندازی کرد تا خرید چندین کالا از یک فروشگاه را برای مصرف کنندگان راحت‌تر کند و تجار بتوانند درخواست‌های سفارش را بهتر پیگیری کرده و درخواست‌ها را مدیریت کنند.

اخیراً، فیس بوک «فروشگاه» را در واتس اپ اضافه کرده است تا به مشتریان این امکان را بدهد که قبل از خرید چیزی با مشاغل چت کنند. از آنجا که فیس بوک تجارت الکترونیکی را در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام گسترش داده است، منطقی است که این کار را برای واتس اپ نیز انجام دهد.

دسترسی به کاتالوگ از طریق پیوند یا دکمه خرید در سربرگ انجمن مربوطه امکان پذیر خواهد بود. البته گفتنی است این قابلیت هنوز در همه کشورها قابل دسترسی نیست.

/باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از Yahoo/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول