قابلیت‌های جدید اینستاگرام برای بازاریابان دیجیتال

مجازیست–اینستاگرام در بروزرسانی‌های تازه‌اش، پارامترهای جدیدی به اینسایت اضافه کرده تا بازاریابان دیجیتالی بتوانند روال بهتری را در پیش بگیرند.

۱- نمایش کل حساب‌های درگیر شده با محتوای شما

۲- شناخت مخاطب درگیر شده با محتوای شما (چه کسانی که شما را دنبال می‌کنند و چه کسانی که فالوور شما نیستند) با اضافه شدن پارامترهایی مثل: کشور، شهر، محدوده سنی و جنسیت

۳- شناخت مخاطبان متعهد با ارائه اطلاعاتی درمورد کشور، شهر، جنسیت و بازه سنی (مخاطبانی که شما را فالوو می‌کنند و با محتوای شما درگیر هستند)

/نوین هاب/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول