قابلیتهای جدید اینستاگرام برای بازاریابان دیجیتال
مجازیست–اینستاگرام در بروزرسانیهای تازهاش، پارامترهای جدیدی به اینسایت اضافه کرده تا بازاریابان دیجیتالی بتوانند روال بهتری را در پیش بگیرند.
۱- نمایش کل حسابهای درگیر شده با محتوای شما
۲- شناخت مخاطب درگیر شده با محتوای شما (چه کسانی که شما را دنبال میکنند و چه کسانی که فالوور شما نیستند) با اضافه شدن پارامترهایی مثل: کشور، شهر، محدوده سنی و جنسیت
۳- شناخت مخاطبان متعهد با ارائه اطلاعاتی درمورد کشور، شهر، جنسیت و بازه سنی (مخاطبانی که شما را فالوو میکنند و با محتوای شما درگیر هستند)
/نوین هاب/