سیاستمداران فریب تغییر نام فیس‌بوک را نمی‌خورند

مجازیست–متخصصان می‌گویند تغییر نام فیس‌بوک باعث نخواهد شد تا نهادهای رگولاتوری، قضائی، امنیتی و اطلاعاتی در آمریکا از پیگیری تخلفات این شبکه اجتماعی دست بردارند.

در روزهای اخیر اخباری در مورد برنامه‌های فیس‌بوک برای تغییر نام مطرح شده تا اثرات نامطلوب انتشار حجم زیادی از اخبار منفی در مورد تخلفات فیس‌بوک خنثی شود. همچنین در هفته‌های اخیر افشاگری‌های فرانسیس هاوگن در مورد تأثیر فیس‌بوک بر دوقطبی شدن جامعه آمریکا، تضعیف دموکراسی و آسیب زدن به نوجوانان و جوانان و به خصوص دختران کم سن و سال بازتاب زیادی در جامعه آمریکا داشته است.

جیمز کردول، تحلیل گر موسه آتلانتیک اکوئیتیز:

  • نمایندگان کنگره و سیاستمداران به اندازه کافی باهوش هستند که فریب تغییر نام فیس‌بوک را نخورند.

ماریسا مولویهیل، رئیس مؤسسه مشاوره بازاریابی پروفت:

  • تغییر نام می‌تواند استراتژی مؤثری برای زیرمجموعه‌های یک مؤسسه برای تداوم حسن شهرتشان باشد، اما رسانه‌ها و رگولاتوری ها بدین خاطر از تحقیقات و تلاش برای اصلاح چنین مجموعه‌هایی دست برنمی دارند.

/مهر به نقل از رویترز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول