محدودسازی اینترنت در طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی صحت ندارد

مجازیست– رضا تقی پورانوری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به ماده ۷۵ آئین نامه داخلی مجلس:

متاسفانه یکی از نمایندگان در نطق خود نسبت سوء به طرح حمایت از حقوق کاربران دادند در حالی که این طرح با رأی نمایندگان در کمیسیونی که با استناد به اصل ۸۵ تشکیل شده در حال بررسی است.

در نطق یاد شده مفاد طرح برخلاف واقعیت بیان شده و گفته شد این طرح به دنبال محدودیت در اینترنت است که صحت ندارد.

برابر ماده ۷۵ آئین نامه داخلی مجلس طرح چنین موضوعاتی خلاف واقعیت است؛ در این میان باید یادآور شد علیرغم همه تحریف ها و شیطنت های رسانه ای همه جلسات این کمیسیون به صورت زنده پخش تصویری می شود.

وقتی کمیسیونی اقدام به روشنگری کرده و جلساتش به صورت زنده پخش می شود، دیگر طرح صحبت های خلاف واقع نسبت به آن محلی از اعراب ندارد.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پس از اظهارات نماینده مردم تهران:

موضوع مذکور در کمیسیون مرتبط در حال پیگیری است لذا اگر نمایندگان نسبت به آن پیشنهادی دارند می توانند به کمیسیون فرهنگی ارائه کنند و نمایندگان می توانند در همه جلسات کمیسیون ها شرکت کنند حتی اگر عضو آن کمیسیون نیز نباشند؛ به نظر می رسد تلاشی که صورت می گیرد در راستای تقویت حوزه مذکور است و هیچ محدودیتی ایجاد نمی کند زیرا صیانت از حقوق مردم برعهده نمایندگان است و آن ها توجه جدی به خواسته های مشروع مردم دارند.

/سیتنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول