دسترسی مشترکان «توییتر آبی» به قابلیت های جدید

مجازیست–توییتر اعلام کرد مشترکان سرویس پولی «توییتر آبی» (Twitter Blue) می توانند تحت بنر جدید «Labs» به برخی قابلیت های جدید دسترسی اولیه داشته باشند.

به گزارش پایگاه «The Verge» توییتر معمولاً قابلیت های جدید را قبل از رونمایی رسمی آنها تست می کند، اما شرکت اکنون در حال استفاده از یک شیوه جدید است که طی آن تعدادی از کاربران می توانند این قابلیت ها را قبل از عرضه عمومی آنها امتحان کنند.

از جمله ویژگی های جدید برنامه توییتر می توان به گفتگوهای پین‌دار در iOS اشاره کرد که به شما اجازه می دهد گفتگوهای DM را در بالای لیست گفتگو پین کنید و قابلیت دیگر امکان آپلود و ارسال ویدیوهایی با مدت زمان طولانی تر از کامپیوتر رومیزی تان است.

کاربران می توانند اطلاعات بیشتر در خصوص Labs را از یک رشته توییت در حساب «توییتر آبی» کسب کنند.

البته فعلاً کاربران تنها در صورتی مشترک سرویس توییتر آبی می شوند که بر روی iOS  بوده و در کانادا یا استرالیا زندگی کنند، بنابراین قابلیت های Labs هنوز به طور گسترده در دسترس عموم قرار ندارد.

توییتر وعده داده که Labs به زودی در سایر کشورها قابل دسترس خواهد بود و همچنین به گفته این شرکت در آینده نزدیک سرویس «آبی» در مناطق بیشتری و بر روی دستگاه های اندروید و وب نیز عرضه خواهد شد.

/عصر آی سی تی به نقل از gadgetnsow/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول