برای بازسازی اعتماد عمومی به پیام‌رسان‌های داخلی باید تلاش کرد

مجازیست–عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با مدیران پیام‌رسان‌های داخلی:

  • پیام‌رسان‌ها با تمام فراز و نشیب‌های سال‌های گذشته خود را به نقطه مطلوبی رسانده‌ و توانایی‌های خود را باور کرده‌اند.
  • در مسیر رشد پیام‌رسان‌ها چالش‌های جدی وجود داشته که یکی از مهم‌ترین آن چالش‌«خود ناباوری» است، تا وقتی‌که ویروس «خود ناباوری» وجود داشته باشد در هیچ حوزه و زمینه‌ای امکان پیشرفت و موفقیت وجود ندارد.
  • برای رسیدن به نقطه مطلوب در پیام‌رسان‌های داخلی نخست باید کیفیت سرویسهای داخلی ارتقا یابد و قابلیت رقابت با پیام رسانهای خارجی را داشته باشد. وی افزود پیام رسانهای داخلی باید از مزیتهای بومی استفاده کرده و سبد خدمات خود را محدود به پیام رسانی نکنند. تردید نکنید که اگر خدمات با کیفیتی ارائه شود مردم هم از پیام‌رسان‌های داخلی استقبال می‌کنند.
  • باید برای بازسازی اعتماد عمومی به پیام‌رسان‌های داخلی تلاش کرد، در سال‌های گذشته برخی ضعف‌ها و نواقص، باعث ایجاد ذهنیت نادرست نسبت به پیام‌رسان‌های داخلی شد که حتی با رفع نواقص و ضعف‌های گذشته و رسیدن به استانداردهای مطلوب هنوز هم ذهنیت گذشته اصلاح نشده است و اصلاح این ذهنیت تنها با اطلاع‌رسانی و تبلیغات مناسب در عین‌ ارائه خدمات مطلوب به مردم میسر می‌شود.
  • خودمان را آماده کرده بودیم تا شنوای گلایه‌های مدیران پیام‌رسان‌ها باشیم اما با اظهار رضایت شما از حمایت‌های وزارت ارتباطات در سال‌های گذشته خشنود شدیم و امیدواریم این حمایت و همراهی با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول بیش از پیش ادامه یابد و چالش‌های پیش روی پیام‌رسان‌ها به حداقل برسد.

پیش از سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران پیام‌رسان‌های داخلی گزارشی از اقدامات، برنامه‌ها و چالش‌های پیش روی خود ارائه و از حمایتهای وزارت ارتباطات در طول سال‌های گذشته قدردانی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول