رگولاتوری چین به دنبال قوانین جدید امنیت سایبری

مجازیست–علاوه بر این پلتفرم های بزرگ اینترنتی که به دنبال تاسیس مراکزی در خارج چین بوده یا قصد دارند مراکز تحقیقاتی در خارج از چین راه اندازی کنند باید گزارشی در مورد عملکرد و برنامه هایشان را تقدیم رگولاتوری کنند.

بر اساس پیش نویس این طرح که توسط اداره فضای سایبری چین ارائه شده، عموم مردم حق دارند در مورد روش های بهینه سازی سیاست های حریم شخصی پلتفرم های مذکور اظهارنظر کنند یا اصلاحیه هایی را ارائه کنند تا حقوق کاربران چینی بهتر تامین شود.

شرکت هایی که بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر اینترنتی در روز دارند باید هرگونه تغییرات مرتبط با سیاست حریم شخصی کاربران را به دولت اعلام کرده و موافقت رگولاتوری چین را جلب کنند.

علاوه بر این شرکت هایی که خدمات پیام رسان به کاربران چینی ارائه می کنند هم باید از این دستورالعمل پیروی کنند و با هدف جلوگیری از انحصارطلبی از محدودیت دسترسی کاربران به دیگر پلتفرم های رقیب یا جلوگیری از انتقال فایل‌ها به دیگر پلت‌فرم‌های اینترنتی خودداری کنند.

/فارس به نقل از رویترز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول