اسنپونچرز با هدف سرمایهگذاری جسورانه کار خود را آغاز کرد
مجازیست–علیرضا صادقیان، معاون استراتژی گروه اسنپ، درباره انگیزه راهاندازی اسنپونچرز:
- امروز خانواده اسنپ، در هفت سالگی این کسبوکار، تعداد زیادی از جوانان بااستعداد و کارآفرین کشور را دور هم جمع کرده و به کمک این افراد در حوزههای مختلفی خدمترسانی میکند. با وجود این، مشتاق بودیم که با حمایت جوانان بیشتری از خروج این استعدادهای ارزشمند جلوگیری و در مسیر توسعه اکوسیستم استارتآپی کشور حرکت کنیم. اسنپونچرز فرصتی است برای جوانان مستعد تا در کشور خود ارزشآفرینی کنند.
- هدف اصلی اسنپونچرز سرمایهگذاری روی تیمهایی است که در مراحل اولیه کار خود و به دنبال جذب سرمایه در مرحله بذری هستند. داشتن تیم خوب، ایده مناسب و محصول اولیه از اولویتهای اسنپ برای انتخاب تیمهاست.
- اولویت اسنپ از سرمایهگذاری روی ایدهها و تیمهایی که ظرفیت رشد دارند لزوماً جذب آنها در سوپراپ اسنپ نیست، بلکه انتقال دانش و تجربهای است که طی سالها فعالیت پرچالش و خلاقانه در اسنپ شکل گرفته است. استارتآپهای کوچک میتوانند از مشاوره، شبکه ارتباطی گسترده و حمایت اسنپ در اکوسیستم استارتآپی ایران بهرهمند شوند.
- هرچند اولویت و استراتژی اصلی ما در اسنپونچرز حمایت از تیمها و کارآفرینان نوپا و ایدههای ناب است، اما پذیرای تیمهای باتجربهتر نیز هستیم؛ چنانچه پیشتر نیز با سرمایهگذاری در برخی استارتآپها شاهد رشد چشمگیر آنها بودیم.
- این شرکت رویکردی کاملاً باز را در پیش گرفته و مشتاق است با دیگر سرمایهگذاران خطرپذیر نیز همکاری کند.
- در این مقطع که نیاز به همافزایی و مشارکت بیشتر سرمایهگذاران و حامیان این حوزه احساس میشود، به نظرم اتفاق خوب و بزرگی است اگر بتوانیم به صورت مشترک روی تیمها و ایدههای نوآورانه سرمایهگذاری کنیم. ما از همه پیشنهادها و ایدههای نوآورانه در زمینه فناوری، حتی آنها که دیگر سرمایهگذاران پیشنهاد میدهند، استقبال میکنیم.»
کارآفرینان جوان و بااستعداد برای استفاده از این فرصت و بهرهمندی از مزایای گروه اسنپ میتوانند به سایت اسنپونچرز بروند و مراحل ثبتنام را در سایت طی کنند.
/پیوست/