توییتر قصد پالایش ویژگی Spaces را دارد

مجازیست–ویژگی Spaces توییتر در اوایل سال جاری میلادی ارائه شد و شروع به کار کرد، اکنون گزارش شده است که صد‌ها نفر بحث‌های صوتی زنده‌ای را رهبری کردند که گفته می‌شود شامل ملی گرایان سفید پوست و نژادپرستان و … هستند.

پلتفرم توییتر ابزار‌های لازم برای مبارزه با اطلاعات نادرست را نداشت و مدیران آن نیز می‌دانستند که احتمالاً منجر به سوء استفاده خواهد شد.

قابلیت Spaces ناظر انسانی یا فناورانه‌ای ندارد که بتواند از این طریق بر صدا‌ها در آن واحد نظارت کند. بررسی خودکار صدا بسیار دشوارتر از متن است. تاکنون، توییتر برای گزارش اتاق‌هایی که قوانین این شرکت را نقض می‌کنند، به مردم متکی بوده است. با این حال، اگر یک میزبان از این ویژگی برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های نژادپرستانه، تعصب‌آمیز یا … استفاده کند و مخاطبانش نیز با آن موافق باشند، بعید به نظر می‌رسد که شنوندگان آن اتاق را به توییتر گزارش دهد.

ویویانا ویوال سخنگوی توییتر در این باره گفت: توییتر برخی از موارد را در نظر گرفته است، مثلا برنامه ریزی شده تا عناوین Spaces اسکن شوند و کلمات کلیدی که خط قرمزی هستند را پیدا کنند. البته هنوز مواردی برای دور زدن سیستم وجود دارد.

/باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن پست/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول