«تیک تاک»، ارمغان آپدیت نرم‌افزاری پایان سال تسلا

مجازیست–پایگاه اخبار فناوری خودرو الکترک گزارش داد که تسلا این آپدیت نرم‌افزاری جدید را به مناسبت پایان سال برای مالکان خودروهای برقی منتشر شده است.

این آپدیت که نسخه «۲۰۲۱٫۴۴٫۲۵» معرفی شده است اپلیکیشن ساخت و اشتراک ویدیوهای کوتاه «تیک تاک» را به حالت «Tesla Theater» اضافه کرد.

از دیگر قابلیت‌های اضافه‌شده می‌توان به یک لانچر (راه‌انداز) اپلیکیشن اختصاصی، حالت تاریکی (dark mode) برای صفحه نمایش تسلا، بازی‌های جدید و … اشاره کرد.

آپیت فوق همچنین قابلیت «Light Show» را که در سال ۲۰۱۵ برای مدل X عرضه شده بود به سایر مدل‌های تسلا اضافه می‌کند. این قابلیت از طریق آیکون Toybox قابل دسترس است.

لانچر اپلیکیشن اختصاصی به مالکان اجازه می‌دهد تا منو بار (menu bar) در سیستم‌های اطلاعات سرگرمی خود را شخصی‌سازی کنند.

به علاوه با این آپدیت، کنترل‌های مسیریابی، مدیا و سایر کنترل‌های اولیه بر روی نمایشگر اطلاعات سرگرمی ساده‌تر از قبل می‌شود.

همچنین اضافه شدن دوربین نقطه کور به مالکان این اجازه را می‌دهد تا به طور زنده نقاط کور خود را در هر جایی که سیگنال چرخشی را فعال می‌کنند مشاهده نمایند.

از جمله بازی‌هایی که با آپدیت جدید در دسترس کاربران قرار گرفته نیز می‌توان به «Sonic the Hedgehog» و « The Battle of Polytopia» با پشتیبانی چندبازیکنه اشاره کرد.

/هندوستان تایمز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول