جوجه پولدار

مجازیست–آناستازیا رادزینسکایا که در یوتیوب به نام ناستیا (Nastya) شناخته می‌شود دارای ۱۰۰ میلیون مشترک از طریق ۱۱ کانال یوتیوبی خود است و بر اساس تخمین فوربس بالغ بر ۲۸ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ از این طریق کسب درآمد کرده است.

در این لیست همچنین king Ryan Kaji با ده سال سن هم به چشم می‌خورد کودکی که برای بسیاری از کودکان جهان به خاطر بازی‌ها و تجربه‌هایی که از کار با اسباب‌بازی‌ها منتشر می‌کند چهره شناخته شده‌ای است.

نفر اول لیست پردرآمدترین یوتیوبرها جیمی دونالدسون ۲۳ ساله است که با نام مستعار مستر بیست (MrBeast) شناخته می‌شود که به خاطر راه‌اندازی بازی اسکوئید گیم واقعی توانست ۲۰۰ میلیون بیننده جذب کند او جایزه ۴۵۶ هزاردلاری برای این بازی قرار داد و در نهایت توانست ۵۴ میلیون دلار درآمد کسب کند. مستربیست همچنین با پیوستن به یک گروه جمع آوری کنندگان اعانه برای تمیزکردن اقیانوس‌ها کمک کرد تا ۳۰ میلیون دلار اعانه جمع کنند.
در این لیست همچنین king Ryan Kaji با ده سال سن هم به چشم می‌خورد کودکی که برای بسیاری از کودکان جهان به خاطر بازی‌ها و تجربه‌هایی که از کار با اسباب‌بازی‌ها منتشر می‌کند چهره شناخته شده‌ای است. چند روز قبل نیویورک تایمز او را پادشاه یوتیوب معرفی کرد. ویدیوهای او از چهارسالگی تا امروز ادامه داشته است. پدر او کریس ویلیامز یکی از مدیران ارشد دیزنی بود و بر حفظ و توسعه برند شخصی پسرش تاکید دارد. کانال او اکنون ۳۱ میلیون مشترک دارد.
Markiplier یکی دیگر از پردرآمدترین برنامه‌سازان یوتیوب بوده که توانسته به لطف برنامه‌های خود فروش قابل توجهی از اقلامی مثل تی شرت، کلاه و سایر اقلام را تجربه کند. او کانالش را در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی کرد و بعد به خاطر ایفای نقش در فیلم بر لبه خواب (The Edge of Sleep) مشهورتر شد. کانال او در یوتیوب دارای ۳۱ میلیون مشترک است.
/آی تی ایران/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول