امریکا در فتنه 88 با فیس‌بوک و توییتر می‌خواست نظام را براندازد

به گزارش «وبلاگ نیوز» رهبر معظم انقلاب صبح چهارشنبه 29 آبان در اجتماع 50 هزار نفر از فرماندهان بسيج، با اشاره به استمرار دشمنی همه رؤسای جمهور آمريكا از اول انقلاب تاكنون، خاطر نشان كردند: تحريك قوميت‌ها، تدارك كودتا، تحريك صدام و كمك بی پايان به عراق، تحريم و انواع فشارهای ديگر، نشانه دشمنی مداوم آمريكا با ملتی است كه سی و پنج سال پيش در منطقه حساس غرب آسيا، حركتی مستقل را آغاز كرد و با وجود همه دشمنی‌ها، به رشد خود ادامه داد و به الگوی ملت‌های منطقه تبديل شد.

حضرت آيت الله خامنه ای با اشاره به نقش آفرينی رييس جمهور فعلی امريكا در فتنه 88 افزودند: در آن زمان يكی از شبكه‌های اجتماعی كه می‌توانست به فتنه‌گران كمك كند احتياج به تعمير داشت اما همين دولت امريكا مانع از توقف فعاليت‌های آن شد.

ايشان افزودند: آن‌ها در اين خيال خام و احمقانه بودند كه شبكه‌های اجتماعی و تویيتر و فيس‌بوك می‌توانند نظام اسلامی را بربياندازند. به همين علت، همه امكانات خود را به خط كردند.

رهبر انقلاب تحريم‌ها را از ديگر روش‌ها و ابزارهای دشمن برای شكست ملت ايران دانستند و تاكيد كردند: مشكل آن‌ها اين است كه اين ملت و ايمان و همبستگی او را نشناخته‌اند و از خطاها و شكست‌های گذشته درس نمی‌گيرند.

حضرت آيت الله خامنه‌ای با استناد به بيان دائم ملت و نظام اسلامی در 35 سال اخير خاطر نشان كردند: همه موفقيت‌های ما و شكست‌های استكبار نشان می‌دهد كه اقتدار و ايستادگی تنها راه برطرف كردن مزاحمت‌های دشمن و عقب زدن اوست و ملت اين مسئله را به خوبی می‌داند.

پیش از این، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با اعضای مجلس خبرگان نیز به این موضوع اشاره کرده بودند و آن را «دوپینگ معارضین داخلی» عنوان و در دیدار با مردم تبریز هم به این موضوع اشاره کرده بودند.

در اوج آشوب‌ها و ناآرامی‌های سال ۸۸ در بخش‌هایی از تهران، هیلاری کلینتون ضمن تأیید به دادن بیعانه‌ای به شبکه اجتماعی توییتر برای تعویق انداختن تعمیرات، از مدیران توییتر خواست تا در بحران پس از انتخابات ایران، فعالیت‌های تعمیراتی خود را متوقف کرده و با رونق دادن تکنیکی بیشتر به سایت، به اغتشاش‌گران کمک کنند.

کلینتون در این زمینه می‌گوید: برخی از همکاران ما در وزارت خارجه وقتی بنا به دلایل فنی قصد تعطیلی توییتر را داشتند، آنها [آشوبگران] در تهران خواستار توییتر بودند و می گفتند که شما نمی توانید این شبکه اینترنتی را تعطیل کنید چرا که تظاهرات کنندگان در تهران به آن وابسته هستند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول