گزارش تحلیلی- آماری ساترا درباره انتخابات
مجازیست–ساترا همزمان با آغاز تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه های صوت و تصویر فراگیر، طی چند گزارش، محتوای منتشرشده در این سرویس ها را بررسی میکند.
در نخستین گزارش، محتوای انتخاباتی سه پلتفرم آپارات، دیدوبین و سیکلیپ در بازه زمانی ۴۸ ساعت بازبینی و تحلیل شده است.
تایم اختصاص دادهشده به انتخابات، عمدهترین محورهای موضوعات و سوژههای مطرحشده در ویدئوهای منتشره درباره انتخابات، کمیت و کیفیت تبلیغات هر کدام از هفت کاندیداها، سهم هر کدام از کاندیداهای حاضر در میدان رقابت و تبلیغات از محتوای منتشرشده، درصد و موارد تخلف در جریان انتشار محتوای صوت و تصویر مرتبط با انتخابات و… از جمله محورهایی است که در این گزارش به آنها پرداخته شده است.
علاقه مندان می توانند این گزارش را از اینجا مطالعه کنند.
/ساترا/