فراخوان چهارمين جشنواره وبلاگ نويسي فرهنگ رضوي

جشنواره امام رضا(ع)جشنواره ها و مسابقات- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هفتمين جشنواره فرهنگي هنري امام رضا(ع) را برگزار می کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به مناسبت میلاد با سعادت عالم آل محمد (ص) و حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با دهه کرامت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، چهارمین جشنواره وبلاگ نویسی فرهنگ رضوی را با هدف به کارگیری فن آوری های جدید در ترویج و توسعه معارف اسلامی برگزار می کند.

بر این اساس از کلیه فرهیختگان، محققان، پژوهشگران و جوانان علاقمند دعوت شده است تا با شرکت در جشنواره و تبادل اطلاعات، زمینه بهره گیری جوانان و علاقمندان بر سیره این معصوم را از چشمه جوشان امامت فراهم آورند.

از اهداف جشنواره اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوي با استفاه از فناوري هاي نوين، گسترش فعاليتهاي فرهنگي هنري و مذهبي با سيره ائمه معصومين به ويژه امام رضا(ع) و گراميداشت توليد كنندگان و پديدآورندگان آثار برتر فرهنگي هنري در زمينه سيره، شخصيت و معارف امام رضا(ع) و كمك به انتشار گسترده تر اين اثار از طريق فناوري اطلاعات اعلام شده است.

مسئولان جشنواره رضوی مهلت ارسال آثار را 31 شهریور سال جاری اعلام کرده اند که بنا بر نوشته سایت این جشنواره به نشانی http://razaviblog.ir زمان انتخاب آثار برگزیده نیز 21 مهر همین سال خواهد بود.

لازم به ذکر است اختتاميه چهارمين جشنواره وبلاگ نويسي در فرهنگ رضوي در تاریخ 30 مهر یا یکی از روزهای دهه کرامت برگزار خواهد شد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول