وبلاگ‌های جشنواره امام رضا(ع) در ستاد ساماندهی سايت‌ها ثبت شوند

جشنواره امام رضا(ع)جشنواره ها و مسابقات- پايگاه اطلاع‌رسانی جشنواره الكترونيكی امام رضا(ع) در راستای حفظ و صيانت از مالكيت معنوی و مادی وبلاگ‌ها و سايت‌های طراحی شده برای اين جشنواره، خواستار ثبت وبلاگ‌ها و سايت‌ها در ستاد ساماندهی سايت‌های ايرانی شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، ستاد ساماندهی سايت‌های ايرانی با هدف حفظ و صيانت از مالكيت معنوی و مادی وبلاگ‌ها و سايت‌های طراحی شده در فضای مجازی از جمله وبلاگ‌های جشنواره الكترونيكی امام رضا(ع) فعاليت می‌كند.

همچنين ثبت وبلاگ‌ها و سايت‌ها در ستاد ساماندهی از سال‌های آتی از ملاك‌های اصلی جشنواره الكترونيكی امام رضا(ع) قرار می‌گيرد و مشمول امتياز ويژه می‌شود و وبلاگ و سايتی كه در اين سامانه ثبت شده‌اند، در اولويت قرار می‌گيرند.

كاربران مشخصات وب‌سايت خود را در اين سامانه وارد می‌كنند و در صورتی كه پايگاه اينترنتی وارد شده از نوع وب‌سايت يا وبلاگ دارای دامنه اختصاصی باشد، به صورت اتوماتيك يك پيغام به آدرس info سايت كاربران ارسال می‌كند.

همچنين اگر پايگاه اينترنتی كاربران وبلاگ باشد، پيغامی به پست الكترونيكی شخصی آنها ارسال می‌شود، كه كاربران با باز كردن پيغام مورد نظر می‌توانند ثبت‌نام خود را در سايت فعال كنند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول