نامزدهای دریافت تندیس «بوی سیب3» اعلام شدند

مسابقات- كميته داوري سومين مسابقه سراسري وبلاگ نويسي بوي سيب، اسامي نامزدهاي دريافت تنديس ويژه‌ي مسابقه و سفر به كربلاي معلي را در پنج بخش اعلام كرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از دبیرخانه سومین مسابقه بوی سیب، نفرات برتر هر يك از اين پنج بخش در روز اختتاميه مسابقه بوي سيب، پنجشنبه 6 اسفند 88 در شهر مقدس قم معرفي خواهند شد و جوايز خود را دريافت خواهند كرد.

بر این اساس در بخش وبلاگ نویسی يحيي علوي فرد، حميدرضا رحمانيان، فاطمه خمسي، محمدمجتبي احمدي، مريم روستا، ياسمن راوري، محمدحسين طاهري خسروشاهي، حسين اكبري نودهي، علي سليماني، سميه لياقت، اميرعلي شريفي، سجاد محبيان و مريم حقيقت نامزد دریافت 6 تندیس مسابقه هستند.

هم چنین در بخش پادکست احمد مظفري، عباس فاروقي، ميثم شايان پور، حسين عسگري و حسين رشيدي زاد در صف انتخاب برای 2 تندیس مسابقه حضور دارند.

اضافه بر این، در بخش بلوتوث صوتی سروش اسدي، سعيد رحيمي، حسين عسگري و محسن محمدي در انتظار دریافت 2 تندیس مسابقه هستند و در بخش تصویر زمینه محمد اهوز، اميرحسين محمدخان طهرانی، حميدرضا رجبي، سيداميرحسين ارشادي نيا و احمد ديندار نامزد دریافت 2 تندیس این بخش هستند.

در بخش عکس هم محمد دهقاني، اميد گرشاسبي، سيدمحمد نمازي، اسماعيل جوادي و محسن اقبالي به عنوان شایستگان دریافت 2 تندیس برتر مسابقه معرفی شده اند.

لازم به ذکر است 14 تندیس به بخش های مختلف مسابقه (به جز سایت برتر) اهدا می شود که با نظر هیأت داوران مجموعا 33 نفر برای دریافت این تنديس متبرك به سنگ مزار حضرت امام حسين عليه السلام و سفر به كربلاي معلي نامزد شده اند.

طبق اعلام رسمی دبیرخانه سومین مسابقه وبلاگ نویسی بوی سیب، تعداد کل برندگان امسال بیش از 30 نفر خواهد بود.
انتهای خبر/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول