اعلام برگزیدگان مسابقه «محرم و فجر»

مسابقات- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در راستای برگزاری دومين مسابقه سراسری وبلاگ‌نويسی «محرم و فجر» اكنون برگزيدگان را معرفی و اسامی آن‌ها را در وب‌سايت خود منتشر كرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ايكنا، دومين مسابقه وبلاگ‌نويسی شهرستان محلات به‌مناسبت محرم حسينی و تقارن آن با ايام الله دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی با موضوعاتی همچون نقش محرم، عاشورا و عزاداری سيدالشهدا در پايداری محرم، عاشورا و يك شعر، نقش رهبری در انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، ثبت خاطرات و شنيده‌های انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب اسلامی و روزشمار انقلاب برگزار شد.

از مجموع 120 وبلاگ ارسالی هئيت داوران 25 اثر را انتخاب و از ميان اين آثار به قيد قرعه 10 برگزيده انتخاب كردند كه اسامی آن‌ها عبارت از روح‌الله گل‌محمدی، اسماعيل شعبان‌پور، رسول قلی‌زاده، اسماعيل كاظمی، جعفر فاطمی نوش‌آبادی، ابراهيم محمود‌زاده، امير تقی‌زاده فرتاش، هاجر نظری، مجيد احمدی و منيژه اشجاری است.

يادآوری می‌شود، بلاگران برگزيده برای اطلاع‌ از نحوه دريافت هدايا می‌توانند با شماره تلفن روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات 08663224505 و 08663224890 تماس حاصل كنند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول