محکومیت اهانت به پیامبر اعظم(ص) توسط تشکل‌های فعال مجازی

در پی اهانت پیامبر گرانقدر اسلام در شبکه اجتماعی فیس بوک، مجموعه ها و تشکل های فعال مجازی و وبلاگی در روز پنج شنبه 30 اردیبهشت ماه و در مراسم وبلاگ نویسان پارسی بلاگ، با قرائت بیانیه‌ای، این موضوع را محکوم، و از اقدام خواننده محبوب دنیای اسلام، سامی یوسف برای عکس العمل نسبت به این اهانت تشکر کردند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» متن کامل این بیانیه که در همایش «وبلاگ نویسان پارسی بلاگ» توسط محمدصالح مفتاح قرائت شد به شرح زیر است:

در روزگاری که دنیای غرب بادمیدن در شیپور آزادی بیان، انسانیت، اخلاق و تمام بنیان های ارزشمند انسانی را زیر پا می گذارد باز شاهد حرکت موهن علیه اعتقادات بیش از یک میلیارد مسلمان در فضای مجازی هستیم.

این بار نیز طی یک فراخوان در شبکه اجتماعی فیس بوک و ایجاد یک صفحه، روز سی ام اردی بهشت ماه (بیستم می) برای کشیدن و انتشار کاریکاتور علیه شخصیت پیامبر بزرگ اسلام اعلام شده تا دامنه بی احترامی به مقدسات اسلامی باز گسترده شود. این در حالی است که کوچکترین حرکت های کاربران این سایت در مورد اسرائیل و صهیونسیم با حذف صفحه ها، مطالب و عضویت کاربران مواجه میشود. و حتا نقل مطلب و درج پیوند از بعضی از سایت های اسلامی با محدودیت و حذف روبرو است. اما چنین حرکت های ضد اخلاقی نه تنها با مشکلی و محدودیتی مواجه نیست که مورد حمایت رسانه ای نیز قرار می گیرد.

این مسئله نه تنها هراس دشمنان را از اسلام و ارزشهای والای پیامبر آن نشان می دهد که بیانگر جهت دار بودن مدیریت این قبیل رسانه ها و تو خالی بودن طبل اخلاق مداری و آزادی بیان آنها است. اما دشمنان اسلام و آزادگی بدانند با چنین اعمالی تنها عظم راسخ پیروان رسول مهربانی را در شناخت و شناساندن از او محکم تر از همیشه خواهد شد.

مجامع وبلاگی در کنار وبلاگ نویسان آزاده و مسلمان ایرانی هجمه ی رسانه ای در فضای مجازی را که بی احترامی صریح به اعتقاد و مقدسات مسلمانان جهان است را محکوم نموده و ضمن تشکر از پیشنهاد سامی یوسف (خواننده مشهور مسلمان) برای اعلام تحریم سایت فیس بوک در این روز، اعلام می کنند که تمام توان خود را برای ارائه دادن جلوه واقعی و دلنشین از اسلام و پیامبر بزرگوارش حضرت محمد (صلی الله علیه و اله و سلم) در رسانه ها و فضای مجازی به کار خواهند بست.

سرویس دهنده پارسی بلاگ، سرویس فتوبلاگ پرو پیک نت، شبکه اجتماعی سرزمین مجازی ایرانیان، مجمع وبلاگ نویسان مسلمان، دفتر توسعه وبلاگ دینی، پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی، گروه مبلغان بلاگر دفتر تبلیغات اسلامی، وبلاگ نیوز، طلبه بلاگ، یاسین مدیا

انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول