بزرگداشت «حماسه حضور» به همت فعالان مجازی

جمعی از فعالان عرصه سایبر با انتشار و امضای بیانیه ای به مناسبت سالگرد دهمین انتخابات پرشور ریاست جمهوری، سالگرد حماسه حضور میلیونی ملت ایران را گرامی داشتند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این بیانیه که به میزبانی پایگاه «بچه های قلم» و با حمایت پارسی بلاگ، طلبه بلاگ، مبارز کلیپ، نویسه، جبهه وبلاگی غدیر، نت ایران، وبلاگ نیوز، جنبش سبز علوی و تریبون منتشر شده است ضمن گرامیداشت حضور پرشور مردم در 22 خرداد 88، نسبت به زیاده خواهی عده ای سودجو آورده است:

در این میان آنچه مورد غفلت قرار گرفته تضییع حقوق بسیاری مردم توسط عده‌ای زیاده‌خواه است. زیاده‌خواهانی که مقابل نتیجه‌ی صندوق‌ها، عوض تمکین در مقابل جمهوریت جاری در متن جامعه‌ی اسلامی‌مان، موضع انتقام از ملت را پیشه کردند و نشان دادند نه فقط اسلامیت، که جمهوریت این نظام را نیز تا وقتی به رسمیت می‌شناسند که نتیجه‌اش منفعت آنان باشد.

در ادامه نیز ضمن اشاره به نادیده گرفتن رای مردم، امضا کنندگان این بیانیه از مسئولین قضایی کشور خواستار برخورد با عوامل ناآرامی های اخیر تهران شده اند.

لازم به ذکر است تا لحظه تنظیم این خبر نزدیک به 900 وبلاگ از این بیانیه حمایت کرده اند که این تعداد حمایت در جریانات اخیر در فضای مجازی بی سابقه بوده است.

برای حمایت و امضای این بیانیه و مطالعه متن کامل آن می توانید به اینجا مراجعه کنید.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول