باید نظارت در شبکه‌های مجازی افزایش یابد

نايب رئيس اول كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: با افزايش كنترل و نظارت در فضاي اينترنتي و آموزش و فرهنگ سازي بين نسل جوان تلاش سازمان يافته دشمنان نظام و انقلاب را خنثي مي کنيم.

به گزارش «وبلاگ نیوز» جواد آرين منش نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با تأكيد بر اينكه مسئولان بايد تلاش وافري را جهت كنترل و نظارت در فضاي رسانه اي كشور اعمال نمايند، اظهار داشت: گسترش روز افزون رسانه نوين و پيشرفت هايي كه در اين زمينه صورت گرفته كنترل صددرصد اين امور را با دشواري مواجه كرده البته اين قضيه نبايد مانع تلاش جهت تحقق اين مقوله شود.

نايب رئيس اول كميسيون فرهنگي مجلس با بيان اينكه مسئولان ذيربط بايد به ارتقاي سواد رسانه اي جامعه مبادرت ورزند تصريح كرد: بايد نحوه استفاده از رسانه نوين به نسل جوان آموزش داده شود تا در گزينش در دنياي سايبر كمتر دچار مشكل شوند.

وي با اشاره به اينكه مجلس در سال هاي اخير قوانيني جهت جلوگيري از سوء استفاده ها در فضاي اينترنتي به تصويب رسانده است، خاطرنشان كرد: مجلس آمادگي دارد تا خلاءهاي قانوني كه در زمينه كنترل و نظارت در فضاي سايبر وجود دارد را در قالب لوايحي كه از دستگاه هاي ذيربط به مجلس ارائه مي شود، رفع نمايد.

آرين منش با بيان اينكه دشمنان انقلاب تلاش هاي سازمان يافته اي را با استفاده از فضاي ديجيتال و سايبر براي مقابله با نظام انجام مي دهند، تأكيد كرد: مسئولان بايد كنترل و نظارت را در شبكه هاي مجازي و اينترنتي افزايش داده، ضمن اينكه با آموزش و انجام كار فرهنگي مصونيت سازي كنند كه اين امر كار سازمان يافته اي را از سوي نهادهاي فرهنگي مي طلبد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول