راه‌اندازی سازمان ارتش سایبری در خراسان رضوی

كارشناس رسانه و ارتباطات سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوي گفت: تسخير فضاي مجازي از اولويت‌هاي اصلي سازمان بسيج مستضعفين است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» عباس محمديان امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اين‌كه 47 درصد جمعيت جوان ايران به اينترنت و تلفن همراه دسترسي دارند، اظهار داشت: محيط فضاي مجازي بستر مناسبي براي نشر انديشه بسيج و صدور پيام انقلاب است.

كارشناس رسانه و ارتباطات سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوي از راه‌اندازي سازمان ارتش سايبري در هفته بسيج امسال در استان خراسان رضوي خبر داد و افزود: سازمان بسيج مستضعفين با برنامه‌ريزي و سياست‌گذاري، تسخير فضاي مجازي را از اولويت‌هاي اصلي خود قرار داده است.

محمديان خاطر نشان كرد: در همين راستا دوره توانمند‌سازي مديران فضاي مجازي استان با حضور بسيجيان علاقه‌مند در مشهد برگزار شد.

وي افزود: در اين دوره سه روزه 120 نفر از خواهران و برادران بسيجي و از نواحي مقاومت استان مباحث مختلفي را در موضوعات وبلاگ نويسي، شبكه‌هاي اجتماعي، عمليات رواني، حفاظت جاسوسي اينترنتي، آشنايي با مراكز سايبري بسيج، تلفن‌همراه و قابليت‌هاي آن و بازي‌هاي رايانه‌اي با هدف ورود هدفمند به عرصه فضاي مجازي فراگرفتند.

وي تصريح كرد: اين افراد با شناسايي جوانان و نوجوانان علاقه‌مند عرصه فضاي مجازي و مديريت آنها به ايجاد ظرفيت‌هاي فراگير و نشر و توليد محتواي ارزشي در فضاي مجازي اقدام مي‌كنند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول