«صداي پاي باران» آمد

وبلاگ «صداي پاي باران» با هدف جمع آوري آثار توليدي پيرامون سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم در موضوعات دل نوشته، شعر، گزارش و عكس فعاليت خود را آغاز كرد.

به گزارش «وبلاگ نيوز» اين وبلاگ كه با حمايت جمعي از فعالان مجازي از جمله دفتر توسعه وبلاگ ديني، سرويس دهنده پارسي بلاگ، پايگاه بچه هاي قلم، پايگاه خبري طلبه بلاگ، پايگاه خبري وبلاگ نيوز، پايگاه خبري تريبون، شوراي هماهنگي فعالان سايبري انقلاب اسلامي و جبهه وبلاگي غدير فعاليت خود را آغاز كرده است به پوشش اختصاصي سفر مقام معظم رهبري به استان قم از ديدگاه وبلاگ نويسان مي پردازد.

در مطلع «صداي پاي باران» به عنوان مقدمه آمده است:

در ایام میلاد شمس‌الشموش، خورشید خمینی‌نشانمان می‌خواهد به قم بیاید. شهر از شمیم حضورش به ولوله افتاده است، تمام خیابان‌های شهر پر است از چشمانی که منتظر قدوم رهبر انقلاب است.کوچه‌های وبلاگستان هم از شوق لبریز است. بی‌قراران دیدار به تکاپو افتاده‌اند تا راوی این حماسه‌ی برآمده از دل باشند و نامشان را بر صحیفه‌ی این روایت حک کنند.تمام دل‌نوشته‌ها، گزارش‌ها و عکس‌هایی که با موضوع این سفر مبارک بر روی وبلاگ‌ها قرار می‌گیرد را می‌توانید در این وبلاگ ببینید، به امید این که حسرت دیدار کمی تسلی یابد.

علاوه بر اين حركت هاي ديگري براي پوشش وبلاگي اين سفر تدارك ديده شده است كه براي كسب اطلاعات بيش تر مي توانيد به اين جا و اين جا مراجعه كنيد.
انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول