تریبون «مسجد» همواره بر تریبون سایبری دشمنان غلبه می‌کند

رييس مرکز رسيدگي به امور مساجد تهران گفت: تربيون سنتي مسجد، همواره بر تريبون مجازي و سايبري دشمنان نظام غلبه مي‌کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از آريا، حجت الاسلام ابراهيمي، عصر پنج شنبه، در گردهمايي ائمه جماعات استان قم که از سوي معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسين حوزه در سالن اجتماعات اين نهاد حوزوي برگزار شد، اظهارداشت: امروز بايد مساجد را به روز نماييم تا بتوانيم از نظام و ارزش‌هاي انقلاب دفاع کنيم.

وي افزود: آسيب شناسي نقاط ضعف و تهديد‌ها و شناسايي نقاط قوت و فرصت‌ها بسيار مهم است، بر اين اساس با بررسي‌هاي صورت گرفته متوجه شديم نقاط قوت مسجد بسيار بيشتر از نقاط ضعف و تهديد است.

نماينده مردم بيرجند در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: امروز مساجد به مرحله اي رسيده اند که داراي تشکيلات مستحکم و چشم اندازي وسيع و راهبردي هستند و از اين پس همه کارهاي فرهنگي و هنري را حول محور مسجد انجام مي دهيم.

وي مسجد را يکي از صادق‌ترين و سالم ترين پايگاه‌هاي اطلاع رساني در جامعه اسلامي دانسته و گفت: مساجد پايگاه تبليغ و پيام رسان دين و محل خدمت رساني به مردم و محرومين هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمين ابراهيمي ادامه داد: مسجد پايگاه امر به معروف و نهي از منکر، مرکز اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و بستر خودسازي و اعتکاف و پايگاه ولايت و حکومت است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: اگر مساجد رسالت خود را با حمايت نظام انجام دهند، انقلاب اسلامي بيمه مي‌شود و اين عزت و عظمت خدادادي پايدار مي ماند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول