دشمن از ابزار وبلاگ‌نويسي در راستاي انحراف جوانان ما استفاده مي‌كند

مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد فارس گفت: دشمن از ابزار وبلاگ‌نويسي، در راستاي انحراف جوانان ما استفاده مي‌كند و در اين راستا بايد بسيار قوي‌تر از دشمن كار كنيم.

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از روابط عمومي دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس، منصور روشن ضمير در همايش وبلاگ‌نويسان مسجدي فارس كه در تالار شهيد آويني شيراز برگزار شد، حضور علمي و كاربردي جوانان و نوجوانان مساجد در عرصه وبلاگ‌نويسي را از اهداف برگزاري اين همايش ذكر كرد و اظهار داشت: غني‌سازي محتواي وبلاگ‌‌هاي مفيد و ديني نيز از ديگر اهداف برگزاري اين همايش است.

وي با اشاره به رسالت خطير وبلاگ‌نويسان مسجدي خاطرنشان كرد: خروجي كار‌‌هاي ما در وبلاگ‌نويسي، اگر نتواند در امر ترويج علوم قرآني مؤثر باشد، كاري را انجام نداده‌ايم چراكه اگر اين كار تمام عيار براي خدا باشد و نماز، قرآن و ولايت را ترويج كند، مؤثر است.

مسئول دبيرخانه كانون‌‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس افزود: دشمن از ابزار وبلاگ‌نويسي، در راستاي انحراف جوانان ما استفاده مي‌كند و در اين راستا شما بايد بسيار قوي‌تر از دشمن كار كنيد و يكي از اين فعاليت‌‌ها كه مي‌تواند مؤثر باشد، برپايي جشنواره‌‌هاي جوانان مساجد است.

روشن ضمير بر حضور فعال وبلاگ‌نويسان تأكيد كرد و ادامه داد: توسعه و گسترش وبلاگ‌نويسي به ‌عنوان ابزاري در راستاي نشر علوم و معارف قرآني يك امر جدي است و نبايد آن را دست كم گرفت.

در ادامه حميدرضا مؤذن، طراح وبلاگ و مدرس كارگاه‌‌هاي وبلاگ‌نويسي آموزش و پرورش به ارائه نكات آموزشي در زمينه ويژگي‌هاي وبلاگ خوب، آشنايي با بخش‌‌هاي مختلف وبلاگ، راه‌‌هاي آسان دسترسي به مطالب در وبلاگ، چگونگي استفاده از عكس در وبلاگ و راه‌‌هاي جستجوي وبلاگ در موتور‌‌هاي جستجو پرداخت.

همچنين وبلاگ‌نويسان مسجدي استان فارس در اين همايش كه با همكاري كانون حيدر زرقان، كانون تخصصي آي‌تي استان فارس برگزار شد، با حضور محمد صفايي، از طراحان وبلاگ استان فارس به‌طور عملي وبلاگ‌‌هاي شخصي خود را براي حضور در جشنواره بزرگ جوانان مساجد كشور ويرايش كردند و با نكاتي از جمله افزايش تصاعدي آمار بازديدكنندگان وبلاگ و استفاده از كلمات كليدي در وبلاگ آشنا شدند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول