سايت جشنواره وبلاگ‌نويسی «از حماسه تا حماسه» راه‌اندازی شد

دبير اجرايی جشنواره وبلاگ‌نويسی «از حماسه تا حماسه»، از راه‌اندازی سايت اختصاصی اين مسابقه اينترنتی خبر داد.

به گزراش «وبلاگ نيوز» امير گروسی، دبير اجرايی جشنواره وبلاگ‌نويسی «از حماسه تا حماسه» در گفت‌وگو با ايكنا، ضمن اعلام اين خبر اظهار كرد: اين سايت به صورت آزمايشی با نشانی اينترنتی WWW.AZHAMASE.COM طراحی و راه‌اندازی شده است.

وی درباره اهداف راه‌اندازی اين سايت گفت: با توجه به استقبال گسترده وبلاگ‌نويسان از مسابقه وبلاگ‌نويسی «از حماسه تا حماسه»، قرار است اين جشنواره هر سال به مناسبت حماسه 9 دی و 22 بهمن در اين ايام برگزار شود. به همين منظور دبيرخانه دائمی اين جشنواره تشكيل شده است و لذا بر آن شديم تا سايت جشنواره وبلاگ‌نويسی از حماسه تا حماسه را نيز راه‌اندازی كنيم.

كارشناس فرهنگی معاونت فرهنگی دانشگاه بين‌المللی امام خمينی(ره) در ادامه تصريح كرد: بنا بر درخواست‌های مكرر و بسياری كه از سوی وبلاگ‌نويسان از طرق مختلف به دبيرخانه انتقال يافت، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 22 بهمن‌ماه سال جاری تمديد شده است.

دبير اجرايی جشنواره وبلاگ‌نويسی «از حماسه تا حماسه» ادامه داد: داوری آثار رسيده به جشنواره از 23 بهمن آغاز و 3 روز قبل از برگزاری اختتاميه، نتايج آن اعلام می‌شود.

وی درباره زمان برگزاری اختتاميه اين جشنواره بيان كرد: اختتاميه مسابقه وبلاگ‌نويسی از حماسه تا حماسه 10 اسفندماه سال جاری، ساعت 14 الی 16 در آمفی‌تئاتر دانشكده علوم انسانی دانشگاه بين‌المللی امام خمينی(ره) برگزار خواهد شد.

گروسی با اشاره به جوايز اين جشنواره عنوان كرد: علاوه بر جوايز ويژه‌ای كه به 10 وبلاگ‌نويس برتر تعلق می‌گيرد، تنديس جشنواره نيز به آن‌ها اهداء می‌شود؛ البته در صورت كيفيت بالای وبلاگ‌های شركت‌كننده و بنا بر نظر هيئت داوران جشنواره، امكان اهداء جوايز به تعداد بيشتری از وبلاگ‌نويسان وجود دارد.

يادآور می‌شود، دانشجو بودن وبلاگ‌نويس و داشتن حداقل دو پست در موضوع مسابقه از شرايط شركت در جشنواره وبلاگ‌نويسی از حماسه تا حماسه است.

انتهای پیام/.

  • غریب بی کس بقیع

    باتشکر فراوان سلام ببخشید من عضو سایت شما هستم یادم رفته خواهرم دانشجوی دانشگاه بین الملل می باشد ؟آیا من میتونم در این جشنواره شرکت کنم بااینکه دانشجوی دانشگاه کار هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول