پنجمين نشست مركز توسعه وبلاگ‌نويسی دينی در بيرجند برگزار شد

پنجمين نشست مركز توسعه وبلاگ‌نويسی دينی با حضور مسئول كميته ساماندهی فضای مجازی و رسانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلين بيرجند برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از ايكنا، پنجمين نشست مركز توسعه وبلاگ‌نويسی دينی بانوان با حضور «سعيد كسرائی‌نيا»، مسئول كميته ساماندهی فضای مجازی و رسانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلين بيرجند برگزار شد.

در اين نشست كه دبير و معاونان اين مركز حضور داشتند هر يك از معاونان به بيان برنامه‌های سه‌ماهه اول سال 90 باتوجه به حوزه فعاليت خود در راستای اهداف اين مركز پرداختند.

در ادامه اين نشست ۴ساعته هر يك از مباحث مطرح شده از سوی هر معاونت پس از نقد و بررسی حاضران در قالب برنامه‌های اجرايی اين مركز در سال‌ 90 جای گرفت.

همچنين در ادامه برگزاری اين نشست «فاطمه عباسی»، معاون اداری و منابع انسانی مركز با بيان برنامه‌ها متعهد شد تا پايان خردادماه سال‌جاری حداقل ۷۰ وبلاگ‌نويس فعال را جذب و سازماندهی كند.

تهيه منشور اخلاقی و بهره‌برداری از بانك اطلاعاتی اين مركز همزمان با مراسم افتتاحيه از ديگر برنامه‌های اين معاونت برشمرده شد.

سپس معاونت آموزشی به بيان برنامه‌های پيشنهادی خود در سه ماهه نخست سال ۹۰ پرداخت و در ادامه «سيده‌متين ذوالفقاری» با بيان اينكه آموزش‌ها در دو قسمت فنی و محتوايی دسته‌بندی شده‌اند متعهد شد در سه ماهه نخست دو ميز گرد محتوايی با موضوعات تاكتيك‌های جنگ نرم در فضای نت و اخلاق در فضای مجازی اجرا شود.

همچنين مقرر شد يك دوره آموزش وبلاگ‌نويسی مقدماتی به‌صورت رايگان و يك دوره آموزش عكاسی و فتوشاپ با حداقل هزينه برنامه‌ريزی شد.

ضمن اينكه برگزاری دو جلسه نقد و بررسی وبلاگ‌ها با حضور وبلاگ‌نويسان و صاحب‌نظران از ديگر برنامه‌های اين معاونت اعلام شد.

در ادامه «معصومه شهابی» با بيان اينكه به دنبال برگزاری برنامه‌هايی متنوع و جذاب هستيم برنامه‌های پيشنهادی خود را برای معاونت جشنواره‌ها و مسابقات برشمرد.

همچنين مقرر شد وبلاگ‌های دينی در شش رسته دين و انديشه، قرآن و عترت، نبوت و امامت، خانه و خانواده، آموزه‌های دينی و دين و دانش دسته‌بندی شوند و از ابتدای ارديبهشت‌ماه سال‌جاری در اين معاونت يك هفته‌نامه وبلاگی و يك ماهنامه اينترنتی تهيه و منتشر شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول