مدیر عامل توییتر مشاور «اوباما» شد

دیک کستولو (Dick Costolo) مدیرعامل توییتر طی حکمی از سوی اوباما عضو گروه مشاوران وی شد.

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از وبلاگ رسانه‌های اجتماعی، شب گذشته اوباما، کستولو را طی حکم رسمی عضو کمیته مشاوران مخابراتی امنیت ملی (NSTAC) انتخاب کرد. کستولو در اکتبر امسال به عنوان مدیرعامل توییتر انتخاب شد. پیش از او ایوان ویلیامز بنیان گذار توییتر، مدیرعامل این شرکت بود.

گفته می شود، توییت های صهیب عطار درباره عملیات کشته شدن بن لادن توسط نیروهای امریکایی تاثیر زیادی در انتخاب کستولو به عنوان مشاور اوباما دارد.

اوباما همچنین اعلام کرده است، قصد دارد، اسکات چارنی (Scott Charney) معاون رییس شرکت مایکروسافت و دیوید دیوالت (David DeWalt) رییس مکافی را به این کمیته اضافه کند.

وظیفه اصلی گروه NSTAC بررسی در دسترس بودن و قابل اطمینان بودن خدمات مخابراتی برای دولت امریکا است. این کمیته متشکل از چند مدیر اجرایی سرشناس شامل جانن استانکی (John Stankey) مدیرعاملAT&T، دن حسه (Dan Hesse) مدیرعامل Sprint Nextel و ایوان سایدنبرگ (Ivan Seidenberg) رییس و مدیرعامل Verizon است.

به عقیده برخی صاحب‌نظران، انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا بیشترین نقش را در این انتخاب دارد. دیپلماسی است که اوباما از رسانه های اجتماعی دنبال می کند تا افکار مردم و به خصوص جوانان را دوباره برای رای دادن جذب کند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول