برگزاری سومین جشنواره «حماسه نگاران بسیج»

سومین جشنواره سراسری وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» دبیر اجرایی جشنواره وبلاگ نویسی “حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی” در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان بسیج ضمن اعلام این خبر افزود: این جشنواره در سطح استان ها با حضور وبلاگ نویسان بسیجی توسط معاونت فرهنگ اجتمماعی سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود. این جشنواره یک از فعالیت های انسجام بخشی فعالان بسیجی جهت حضور موثر و تولید محتوای ارزشی و انقلابی در فضای مجازی است که انجام می پذیرد.

موسیوند در ادامه افزود: بخش اصلی این جشنواره در 32 استان کشور با محور و موضوعات مشترک به صورت مستقل برگزار و پس از انتخاب وبلاگ های با برتر توسط داوران استانی طی مراسمی که در دهه فجر در هر استان برگزار خواهد شد جوایز نفیسی به برندگان جشنواره اعطاء می شود.

محورها و موضوعات در بخش اصلی جشنواره بسیج، پیشتاز در عرصه های جهاد علمی، فرهنگی، سازندگی و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، نقش ملت آمریکا، صهیونیسم و آل سعود در مقابله با خیزش و بیداری اسلامی، جنبش وال استریت، آغاز فروپاشی نظام سرمایه برای آمریکا و غرب، انتخابات مجلس، تجلی بصیرت، حضور مردم، قانون گرایی و شرکت در سرنوشت کشور، ولایت فقیه هدیه الهی و محور انسجام، وحدت و یکپارچگی در کشور و امت اسلام، حجاب و عفاف، ارزش والای زن مسلمان ایرانی، آثار و برکات مجدد رشد، بالندگی و پیشرفت مادی و معنوی مسلمانان، مکتب عاشورا، درس ها و عبرت ها و مسئولیت ها و وظایف ها و جهاد اقتصادی اعلام شده است.

موسیوند در پایان یادآور شد که علاقه مندان بسیجی می توانند به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره و یا به نواحی، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول