دشمن می‌خواهد مشارکت ما در صحنه‌های سیاسی را خدشه‌دار کند

سردار کاظمینی، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) در همایش تخصصی جوانه‌های فتح خیبر که به همت مرکز سایبری ناحیه شهید بهشتی برگزار شد گفت: دشمن در فضای مجازی به دنبال چالش امنیتی در کشور است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی حوزه شهید مهدی زین‌الدین، سردار کاظمینی در همایش تخصصی “جوانه‌های فتح خیبر” که به همت مرکز سایبری ناحیه شهید بهشتی در سالن اجتماعات خانه فرهنگ فدک برگزار شد، اظهار داشت: قدرت دفاعی ما در صحنه‌های نبرد سخت و نیمه سخت بسیار بالا بوده و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی برای دشمن کاملاً واضح و روشن و قابل درک است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه نوع تاکتیک، تهدید و روش دشمن نسبت به گذشته تغییر کرده است، افزود: صحنه امروز، صحنه جنگ نرم است و دشمنان با همه تکنولوژی که در اختیار دارند می خواهند در فضای مجازی و سایبری هویت و مشارکت ما در صحنه‌های سیاسی را خدشه‌دار کرده و در نتیجه یک چالش امنیتی در کشور ایجاد کنند.

کاظمینی بیان کرد: ما با استفاده از امکاناتی که در اختیار داریم می‌توانیم در قدرت نرم حرف اول را در جهان بزنیم و با همه وجود از اسلام، انقلاب و ولایت دفاع کنیم، اگر شما بسیجیان می‌خواهید در زمینه سایبری موفق عمل کنید باید از آنچه که در نبرد  هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد درس بگیرید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول