پیام فرمانده پلیس فتا به کاربران ایرانی به مناسبت نوروز

سرتیپ دوم پاسدار ستاد سیدکمال هادیانفر، فرمانده پلیس فتا به مناسبت فرا رسیدن نوروز91، پیامی را خطاب به کاربران ایرانی فضای مجازی در سایت “پلیس فتا” منتشر کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا مقلّب القلوب و الأبصار / یا مدبّر اللّیل و النّهار / یا محوّل الحول و الأحوال / حوّل حالنا إلی احسن الحال

هموطنان عزیزم؛

فرا رسیدن نوروز؛ روزی که خورشید طلوع کرد و ریاحین از هر سو وزیدن گرفتند و زمین به نیکویی رسید را تبریک می‌گویم. نوروز، فرصتی گران‌قدر برای همه‌ی ماست تا جلوه‌های الهی را در درون و بیرون خود بنگریم، جان خود را تازه کنیم و در دگرگونی طبیعت بیندیشیم که یادآوری است از رستاخیز بزرگ. نوروز وقت آن است که در احوال گذشته‌ی خود بنگریم و تجربه کنیم برای تصمیم‌های بزرگ، جدّی و سرنوشت‌ساز در سال جدید.

فضای تولید و تبادل اطّلاعات کشور در سال 90، در سایه‌ی امنیت کارکردی و کاربردی، فرصت‌ها و مزایای سرشاری را برای ذی‌نفعان و کاربران به وجود آورد که نقش پلیس تازه تأسیس فتا در آن قابل توجّه است.

در سال جدید نیز پلیس فضای تولید و تبادل اطّلاعات ناجا، با تمرکز و تسلّط بیشتر و آماده‌تر از گذشته در تامین امنیت فتا خواهد کوشید و امید می‌رود در سالی که از سوی مقام معظّم رهبری ـ مدّ ظلّه‌العالی ـ به سال «تولید ملّی؛ حمایت از کار و سرمایه‌ی ایرانی» نام گذاشته شده‌است، ایجاد و توسعه‌ی امنیت فضای تولید و تبادل اطّلاعات بتواند به کارآفرینی در فنّاوری اطّلاعات و ارتباطات، حمایت از تولید داخلی و افزایش سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اساسی و زیربنایی فتا، کمک کند.

با آرزوی سالی سرشار از موفّقیّت و پیشرفت برای ایران و ایرانیان

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطّلاعات ناجا

سرتیپ دوم پاسدار ستاد سیّدکمال هادیانفر

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول