همایش «روز رسانه‌های اجتماعی» در ایران برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از دبیرخانه این همایش، همایش “روز رسانه های اجتماعی” با هدف اصلی تبديل علمی تهديدهاي رسانه هاي اجتماعي به فرصت ها برگزار می شود و از جمله اهداف فرعی این همایش می توان به ایجاد و گسترش ارتباطات واقعی در فضای آنلاین و آفلاین، تولید محتوای علمی و بومی در حوزه رسانه های اجتماعی، ارتباط پویا و مفید بین پژوهشگران، مردم و دانشگاه ها، ارایه جدیدترین پژوهش های بومی در حوزه رسانه ها و شبکه های اجتماعی، اشتراگ گذاری ایده های جدید در حوزه رسانه های اجتماعی، بومی سازی و بهره گیری از رسانه های اجتماعی بر اساس فرهنگ اسلامی ایرانی اشاره کرد.

اين همايش در نظر دارد ظرفيت هاي بالقوه اي که در رسانه هاي اجتماعي نهفته است را شناسايي کند و در بخش هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي فرصت هاي جديدي را در جهت دستيابي به تحقق افق ايران 1404 فراهم کند.

برگزاری این همایش فرصت مناسبي است که همزمان با روز جهاني رسانه هاي اجتماعي، صاحبنظران، انديشمندان و کاربران اين رسانه هاي نوين گردهم آمده و ظرفيت هاي اين بستر را مورد مداقه قرار دهند.

گفتنی است، نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی 10 تیرماه امسال برابر 30 ژوئن 2012 همزمان با سراسر جهان در تهران برگزار می شود.

قرار است اخبار تکمیلی مربوط به فراخوان مقاله و زمانبندی همایش از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این جشنواره به اطلاع علاقه‌مندان برسد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول