طهارت «صفر و یکی» برای جلوگیری از آزرده خاطر شدن امام زمان(عج)

به گزارش «وبلاگ نیوز»، وبلاگ “از جنس خدا” در تازه‌ترین نوشته خود اقدام به انتشار حرکت وبلاگی با عنوان “وضوی صفر و یک‌ها” به نیت تطهیر تمام ابراز کامپیوتری از هر چیزی که امام زمان(عج) را آزرده خاطر می‌کند، نموده است.

در قسمتی از متن مرتبط این حرکت وبلاگی آمده است:

نشستیم و فکر کردیم که برای تولد عزیزترین کس مان باید چه چیزی کادو بدهیم؟ مثل سال‌های قبل، دیدیم کادوی خوبی که در حد و اندازهٔ او باشد نداریم. اما فکری به ذهن مان رسید تا هم در آستانه ماه مبارک رمضان برای خودمان کاری کرده باشیم و هم حداقل بتوانیم دل ایشان را شاد کنیم.

جمعی از اهالی رسانه، فعالان فضای مجازی و همه کسانی که با ابزارهای فناوری سر و کار دارند، قراری با هم گذاشته تا یک کادوی تولد متفاوت به امام زمان (عج) هدیه دهند و همچنین خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنند.

بر این اساس، محمدرضا موذن‌زاده، نویسنده این وبلاگ از تمامی فعالان فضای مجازی خواسته است از روز پنجشنبه همزمان با روز نیمه شعبان تا آغاز ماه مبارک رمضان، رایانه همراه، تلفن همراه، انواع حافظه‌ها و ابزارهای دیجیتالی شان را تطهیر کنند به نیت خوشحال کردن حضرت مهدی (عج) و برای طهارت خودمان، این مسائل را حذف کرده و دور بریزیم.

همچنین این وبلاگ‌نویس خواسته است تا همگی با نوشتن مطلب، بنر، پوستر، پادکست، مینی مال و… درباره این طرح یا انتشار همین مطلب در سایت و وبلاگ خود، یا ارسال پیامک به لیست خود، در فرصت باقی مانده دوستان و آشنایان را از این طرح با خبر نمایید و در بهره های معنوی آن سهیم باشید.

اگر می‌خواهید در این طرح شرکت نمایید می‌توانید به سایت وضو مراجعه و ثبت نام کنید یا مشخصات خود شامل نام، ایمیل، آدرس سایت یا وبلاگ (در صورت تمایل) و یک جمله کوتاه را به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۱۴۴ پیامک کنید و یا در قسمت نظرات همین مطلب آمادگی خود را اعلام کنید و مشخصات خود را درج نمایید.

این طرح مورد حمایت “خانه فعالان مجازی” و “مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی” قرار گرفته است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول