حضور پژوهشگران رسانههای اجتماعی در نمایشگاه ششم
به گزارش «وبلاگ نیوز» وبلاگ “رسانه اجتماعی” که از سال ۸۹ فعالیت خود را به صورت یک نفره شروع کرده بود، چندی قبل با تشکیل تیم تحقیقاتی و مطالعاتی، تبدیل به سایت شده و در برای اولین بار در نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور یافته است.
از جمله اهداف این سایت در نمایشگاه، ارتباط و پویا با مخاطبـان، پژوهشگران و علاقهمندان حوزه رسـانههای اجتـماعی، جذب نیروی متخصص و علاقهمند در حوزه رسانههای اجتماعی و نیز شناسایی و معرفی رسانههای اجتماعی بومی است که تا حد زیادی به این اهداف دست یافته است.
از دیگر اهداف حضور می توان به ارائه برنامه نشستهای تخصصی پژوهشـگران رسانههای اجتماعی و جذب پژوهشـگران اشاره کرد که در این رابطه کارگاه آموزشی “شبکههای اجتماعی آنلاین؛ انواع، ویژگیها و کاربردها” را در ۱۵ و ۱۶ مهرماه برگزار کرد.
رسانه های اجتماعی مفهوم جدیدی در حوزه ارتباطات است است که چند سال است جای خود را در بین کاربران باز کرده و به مفهوم رسانه هایی است که محتوای آن ها توسط کاربران ایجاد می شود.
از جمله رسانه های اجتماعی می توان به وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی اشاره کرد.
انتهای پیام/.