ثبت 80 اثر در جشنواره «روستا»ی گلستان

به گزارش «وبلاگ نیوز» دبیر نخستین جشنواره وبلاگ نویسی روستا در گلستان در گفت‌وگو با مهر، با بیان اینکه تاکنون 80 مطلب در سامانه جشنواره به ثبت رسیده است، 20 آبان ماه را آخرین زمان تولید و ثبت مطلب اعلام کرد.

امید کابلی ضمن تشکر از حضور پر رنگ فعالان فضای مجازی در این جشنواره اعلام کرد محدودیتی برای شرکت فعالان فضای مجازی استان در جشنواره وبلاگ نویسی روستا در چارچوب اهداف و موضوعات وجود ندارد.

دبیر نخستین جشنواره وبلاگ نویسی روستا گفت: از اهداف اصلی جشنواره معرفی روستا ها و توانمندی های آنان و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در خصوص توسعه متوازن و پایدار است.

وی افزود: همه فعالان فضای مجازی شهر و روستا می توانند با تولید مطلب در چارچوب موضوعات جشنواره در آن شرکت نمایند.

کابلی بیان داشت: اولین جشنواره وبلاگ نویسی روستا توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای کفشگیری گرگان و با حمایت دفتر امور روستایی استانداری گلستان از اول آبان ماه آغاز به کار کرده است.

هدف‌مان استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی بود

حسن نوروزی، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان نیز گفت: استفاده از ظرفیت های مجازی در جهت معرفی روستاهای استان از اهداف نخستین جشنواره وبلاگ نویسی روستا است.

وی افزود: با توجه به گرایش روزافزون نسل جوان به استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی ورسانه های مدرن، نخستین جشنواره وبلاگ نویسی روستا در جهت بیان قابلیت های متعدد روستاهای استان برگزار می شود.

نوروزی تصریح کرد: تاریخ و فرهنگ بومی، توسعه پایدار، دهیاری شورا و نهادهای روستایی، کشاورزی و دامداری، ورزش روستا، کسب و کار، مشاهیر و نام آوران، امور خیریه و غیره از محورهای نخستین جشنواره وبلاگ نویسی روستا است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان گفت: وبلاگ نویسان استان می توانند پس از مراجعه به سایت جشنواره و کسب اطلاعات لازم با نگارش مطلب در رابطه با موضوعات مرتبط با روستا در این رقابت فرهنگی شرکت کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول