چهارشنبه 27 دی‌ماه ساعت 8 صبح؛ آغاز همایش وبلاگ‌نویسان

به گزارش «وبلاگ نیوز» همایش وبلاگ‌نویسان با 3 پنل تخصصی «وبلاگ‌نویسی و توسعه فرهنگ شهری»، «وبلاگ‌نویسی و توسعه فرهنگ دینی» و «وبلاگ‌نویسی و عدالت» فردا چهارشنبه 27 دی‌ماه از ساعت 8 با سخنرانی دکتر «حمید ضیایی‌پرور» آغاز می‌شود.

این همایش در محل سالن ستاد مدیریت بحران منطقه6 تهران واقع در بلوار کشاورز، ابتدای خیابان کارگر شمالی، ضلع غربی پارک لاله برگزار می‌شود و تا ساعت 13:30 ادامه خواهد داشت.

در ابتدا دکتر «حمید ضیایی‌پرور» مدرس دانشگاه به سخنرانی خواهد پرداخت و از برگزیدگان جشنواره «شکوفا» تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

سپس در پنل تخصصی «وبلاگ‌نویسی و توسعه فرهنگ شهری» سیدعلی پورطباطبایی، نویسنده وبلاگ «خیزران» و جواد افتاده، مدیر سایت «رسانه‌های اجتماعی» به سخنرانی خواهند پرداخت.

ارائه پنل تخصصی «وبلاگ‌نویسی و توسعه فرهنگ دینی» هم به عهده میثم رمضانعلی، نویسنده وبلاگ «هابیل» و سیدعباس سیدنژاد، نویسنده وبلاگ «آب و نان» خواهد بود.

در انتها نیز پنل «وبلاگ‌نویسی و عدالت» توسط محمدصالح مفتاح، نویسنده وبلاگ «آذرباد» و مهدی قمصریان، مدیر خیریه مجازی «همت» برگزار می‌شود.

این همایش توسط معاونت فرهنگی-اجتماعی شهرداری منطقه6 تهران و با مشارکت «وبلاگ نیوز» برگزار می‌شود و شرکت برای عموم وبلاگ‌نویسان آزاد است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول