مسابقه وبلاگ‌نویسی «قرآن و انقلاب اسلامی» در کردستان

به گزارش«وبلاگ نیوز»، با هدف ایجاد فضای قرآنی در جامعه، مسابقه وبلاگ‌نویسی «قرآن و انقلاب اسلامی»، ویژه ایام‌الله دهه فجر در استان کردستان، برگزار می‌شود.

رویکرد همه‌جانبه به قرآن به عنوان کتاب انقلاب اسلامی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از رهگذر نهادینه کردن فعالیت‌های قرآنی در جامعه، از دیگر اهداف این جشنواره استانی است

محتوای وبلاگ‌های راه اندازی شده باید با عنوان کلی مسابقه تناسب داشته باشد، همچنین وبلاگ‌هایی که از موضوعات جدید و تحلیلی در زمینه انقلاب اسلامی، قرآن کریم، بصیرت و ولایت و عکس‌های مناسب استفاده کنند، از امتیاز ویژه برخوردار خواهند بود.

تازه تأسیس بودن وبلاگ‌ها، ثبت وبلاگ با مشخصات کامل نویسنده و ذکر عنوان «ویژه شرکت در مسابقه قرآن کریم و انقلاب اسلامی»، در قسمت درباره وبلاگ، از مهم‌ترین شرایط شرکت در این مسابقه است؛ همچنین طراحی، محتوا و عنوان وبلاگ سه شاخصه مهم در داوری وبلاگ‌ها خواهند بود.

داوطلبان برای شرکت در این مسابقه استانی می‌توانند آدرس وبلاگ خود را تا 12 بهمن‌ماه به نشانی الکترونیکی culturekurd@gmail. com، ارسال کنند، نتایج داوری این وبلاگ‌ها پس از دهه فجر اعلام، و طی مراسمی به نفرات اول تا سوم، جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعت بیشتر می‌توانند به نشانی دبیرخانه این مسابقه واقع در سنندج، خیابان صلاح‌الدین ایوبی، جهاد دانشگاهی استان کردستان، معاونت فرهنگی مراجعه یا با شماره تلفن ۰۸۷۱۲۲۷۷۹۰۱ تماس حاصل کنند.

بنابراین گزارش مسابقه وبلاگ‌نویسی «قرآن و انقلاب اسلامی»، به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، صدا و سیمای مرکز کردستان، دفتر قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و کمیته قرآنی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان برگزار می‌شود.

پایان پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول