«صبر! صبر! به‌زودی وضعیت دگرگون خواهد شد»

به گزارش «وبلاگ نیوز»، سایت شبکه ایران گزارش داد که چند وبلاگ‌نویس «حامی محمود احمدی‌نژاد» در حاشیه مراسم سخنرانی رئیس جمهوری در سومین همایش وحدت و انسجام ملی جوانان ایران اسلامی که سه شنبه شب در مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس برگزار شد، در دیداری او را در جریان آخرین فعالیت‌های رسانه‌ای «حامیان دولت» قرار دادند.

این‌طور که پیداست، این چند جوان که از وبلاگ‌نویسان حامی دولت بودند، از محمود احمدی نژاد خواستار «ارائه راهبرد برای حامیان دولت و وبلاگ‌نویسان بعد از بیانات اخیر رهبر انقلاب» شدند.

محمود احمدی نژاد در پاسخ گفت: سلام مرا به همه بچه‌ها برسانید و به آن‌ها بگویید همگی تابع ولایت فقیه باشید. ولایت فقیه حلقه اتصال ما با انسان کامل، حضرت بقیه الله الاعظم است. همان‌طور که قبلا هم گفته‌ام زندگی در سایه ولایت فقیه تمرین زندگی در سایه امام عصر(ع) است. این فشارها کوتاه مدت خواهد بود و به‌زودی وضعیت دگرگون خواهد شد. صبر! صبر! بهار نزدیک است.

توصیه احمدی‌نژاد برای چیست؟

پس از بیانات رهبر معظم انقلاب در 28 بهمن و انتقاد از عملکرد اخیر رئیس جمهوری در صحن علنی مجلس برای زدن اتهام به یک شخص و زیر سئوال بردن رئیس مجلس، چند وبلاگ‌نویس حامی محمود احمدی‌نژاد به انتقاد از بیانات رهبر معظم انقلاب پرداختند. تعدادی دیگر از وبلاگ‌نویسان هم اعلام کردند که نمی‌تواند «خلاف شرع»، «خلاف قانون» و «خلاف اخلاق» عنوان کردن اقدام رئیس جمهوری از سوی رهبری را تحلیل کنند و از همین‌رو سکوت می‌کنند.

این اتفاق باعث ایجاد یک جریان رسانه‌ای شد که همین موضوع تعداد دیگری از وبلاگ‌نویسان حامی احمدی‌نژاد را به پاسخ وا داشت.

انتقادها واکنش «اسفندیار رحیم‌مشایی»، مشاور رئیس جمهور را نیز در پی داشت که در واکنش به «دغدغه‌های برخی از وبلاگ‌نویسان احمدی‌نژادی پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب» در پیامی خطاب به وبلاگ‌نویسان گفت: دشمنان انقلاب و وابستگان خط شیطان، هجمه به رهبری و تخریب جایگاه ولی فقیه را هدفگذاری کرده‌اند و حامیان رئیس جمهور و دوستداران انقلاب اسلامی و پیروان خط امامت، وظیفه‌ای مهم‌تر از صیانت از جایگاه رهبری و تبعیت از توصیه‌ها و خط حضرت آیت الله خامنه‌ای ندارند و در شرایطی که دشمن خارجی و عقبه داخلی آن‌ها، نهاد ولایت فقیه را هدف قرار می‌دهند، مهم‌ترین راهبرد حامیان رئیس جمهور، فقط و فقط پیروی از خط روشن ولایت فقیه است.

چند وبلاگ‌نویس حامی احمدی‌نژاد معتقدند نوشته‌های وبلاگ‌های منتقد، برنامه‌ریزی شده نبوده است. در حالی که برخی از رسانه‌های داخلی، این اقدام وبلاگ‌نویسان حامی احمدی‌نژاد را یک جریان هماهنگ‌شده و سازمان‌دهی شده می‌دانند.

انتهای پیام/.

۵ comments

  • مهران

    امان از نفاق
    امان از منافق
    امان از بچه منافق
    امان

  • الان یه پیامکی به دستم رسید ، تحلیلش با خودتون:
    بخورید و بیاشامید ولی با هم دعوا نکنید ، پیام ملت قانع(!) به مسئولین خدمتگزار (!)

  • من

    سلام
    یادمه یه روزی وبلاگ نیوز خیلی سنگ بلاگها و دیگر سرویس دهنده وردپرس داخلی رو به سینه میزد
    الان یه زحمت بکشید یه خبر تهیه کنید که چرا سایت خراب شده بلاگها بیش از دو ماه به درک واصل شده و مسئولینشم خفه خون گرفتن و هیچ ارائه توضیحی انجام نمی دن و نه ایمیل جواب میدن نه چیزی می گن که این چه بیماری لاعلاجیه که گرفتن و درست هم نمیشه. از اون طرف هیچ امکان بک اپ گیری هم به کاربرانشون ندادن و نمی دن
    عرضه ندارن سرور و سرویس نگه دارن راه نندازن
    سرویسی که از اولش مسئولینش دنبال فروش و ول کردنش باشن بهتر از این نمیشه
    حداقل بگید اون سرور خراب شده رو با اعلام قبلی دو روز آن کنند تا بتونیم دیتامونو از روش برداریم

    • پاسخ وبلاگ نیوز:
      متأسفانه تلاش ما هم -همانند شما- برای دسترسی به مدیران «بلاگها» تاکنون بی نتیجه بوده است.
      در صورت وقوع خبری جدید، حتما اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

      با تشکر

  • به عمل کار براید به سخندانی نیست!
    این همه حرف زدن از ولایت و دفاع از ولایت میشنویم…اما در عمل خود این آقایان را بزرگترین مخالفان اوامر ره بر عزیز میبینیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول