جشنواره وبلاگ‌نویسی «جهاد مجازی» در حال برگزاری است

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان، «جشنواره وبلاگ‌نویسی جهاد مجازی» را برگزار می‌کند.
انعکاس گسترده و ترویج فرهنگ انقلاب در فضای مجازی، شناخت و ایجاد ارتباط با وبلاگ نویسان متخصص در مباحث مرتبط، تعمیق باورهای اسلامی، انسانی مسلمین در میان عموم آحاد جامعه، انعکاس و ترویج حقایق فعالیت های انجام پذیرفته در کانون های فرهنگی هنری مساجد، تهیه بانک اطلاعاتی از وبلاگ های مساجد جهت استفاده در شبکه  جهاد مجازی و ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و کار گروهی در میان دست اندر کاران کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله اهداف این جشناوره بیشان شده است.
نقش ولایت در جامعه، حماسه سیاسی و شور حضور، حماسه اقتصادی و حمایت از تولید ملی، فعالیت های کانون محور، بصیرت افزایی و نقد و هدایت فعالیتهای فرهنگی هنری و اجتماعی نیز موضوعات این جشنواره خواهند بود.
فعال بودن و به روز بودن محتوای وبلاگ ها و زمان ساخت وبلاگ ها  دارای اهمیت نیست و هرشرکت کننده می‌تواند تنها یک وبلاگ با حداقل 10 پست ارسال نماید که فقط پنج مطلب پایانی هر وبلاگ از شروع زمان فراخوان تا پایان زمان آن مورد بررسی و داوری قرار می گیرد.
شرکت کنندگان میتوانند از تمامی قالب های رایج نوشته های وبلاگی از قبیل; دل نوشته ها ، خاطرات ، یادداشت روزانه ، مقاله ، قطعات ادبی ، شعر ،عکس و حدیث را به طور مجزا استفاده نموده، تا برای هر بخش امتیاز جداگانه ای دریافت نمایند.
طراحان و اجرا کنندگان توانمند در کد نویسی،  بنر های حمایتی، پادکست ها و … از امتیاز ویژه برخوردار خواهند شد.
در مراسم اختتامیه این جشنواره که دوم خرداد برگزار خواهد شد از 30 وبلاگ برگزیده به همراه هدیه نقدی تقدیر به عمل می‌آید.
انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول