طراحی خودرویی با سوخت فیس‌بوکی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا،دانش‌آموزان امریکایی خودرویی برقی را طراحی کردند که با فعالیت کاربران در شبکه‌های اجتماعی سوخت خود را تامین می‌کند.

به عبارت دیگر این خودرو با تعاملات رسانه‌های اجتماعی مانند هشتگ کردن عبارت Minddrive در توییتر، پسندیدن (لایک کردن) صفحه این شرکت در فیس‌بوک یا پیام گذاشتن بر روی تصاویر آن در اینستاگرام نیروی خود را به دست می‌آورد. برای مثال یک پیرو در توییتر پنج وات و لایک کردن در فیس بوک، یک وات انرژی تامین می‌کند.

از این طریق، کاربران تشویق می‌شوند که با حسابهای کاربری رسانه های اجتماعی این شرکت تعامل داشته باشند تا سوخت خودرو تامین شود.

پس از تکمیل ساخت این خودرو، سازندگان قصد دارند آنرا در یک سفر از کانزاس سیتی تا واشنگتن آزمایش کنند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول