پرداخت دلار برای افزایش «لایک‌»های فیس‌بوکی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از سیتنا، تلاش مقامات وزارت امور خارجه آمریکا برای محبوب کردن صفحه خود در فیس بوک از طریق افزایش LIKE باعث خشم کارمندان عادی شده است؛ به اعتقاد بسیاری از آنها، چنین مکانیسمی در پیشرفت سایت‎های کاملا بی اثر است علی رغم آنکه صدها شرکت از آن استفاده می‎کنند.

کارکنان اداره برنامه‎های اطلاعاتی بین المللی وزارت امور خارجه آمریکا از مدیران خود که 630 هزار دلار را برای افزایش LIKE صفحه رسمی در شبکه اجتماعی فیس بوک خرج کرده بودند، به نهادهای کنترلی شکایت کردند.
به گزارش Washington Examiner ، این رقم در دوره‎ای از سال 2011 تا مارس 2013 خرج شده است که هزینه کردن این رقم به افزایش تعداد «لایک» در صفحه فیس بوک انگلیسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا از 100 هزار تا بیش از 2 میلیون کمک کرد.

به نظر کارشناسان، با وجود این جهش در تعداد «لایک»، تلاش برای افزایش تقلبی «لایک» اساسا بی فایده بوده و تعداد بازدید مورد نظر وزارت امور خارجه آمریکا را به دست نیاورده است.

تنها 2 درصد از کاربران که گزینه «لایک» را انتخاب کردند، در واقع به اطلاعات موجود در صفحات علاقه مند هستند، آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارند و نظر می‎دهند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول