امکانات جدید به «رز بلاگ» اضافه شدند

به گزارش «وبلاگ نیوز»‌ سرویس‌دهنده وبلاگی «رزبلاگ» امکانات جدیدی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

«سایت مپ» از جمله این امکانات است که به انجمن‌های رزبلاگ اضافه شد و کاربران می‌توانند سایت‌مپ انجمن را در گوگل وبمستر ثبت کنند.

دیگر امکان اضافه‌شده به این سایت گزینه «افزودن وجه» در پنل منوی میز کار است و کاربرانی که قصد خرید امکانات را دارند می‌توانند از قسمت افزودن وجه به موجودی حساب خود اضافه نموده و بعد از افزایش موجودی به قسمت خدمات حرفه‌ای مراجعه کرده، روی لینک خرید که در جلوی امکانات قرار دارد کلیک کنند تا به سبد خرید اضافه شود و بعد از اضافه شدن امکانات مورد نظرخود روی خرید از طریق موجودی کلیک نموده تا امکانات خریداری شده به صورت خودکار فعال گردد.

یکی از امکانات دیگر اضافه شده به سایت امکان کپی رایت خودکار هنگام آپلود یا دریافت عکس هنگام آپلود از آدرس است.

کاربران برای استفاده از این امکان هنگام آپلود باید گزینه «کپی رایت چاپ شود» را فعال کرده و با فعال کردن این گزینه به صورت خودکار روی عکس‌هایی که آپلود شده کپی رایت چاپ می‌شود که این امکان در قسمت ارسال مطلب اضافه شده است.

اضافه شدن قابلیت ایست در دانلود از رزآپ دیگر امکان جدید رز بلاگ بوده که این امکان را به کاربران می‌دهد در صورتی که در وسط دانلود اینترنت قطع شود دوباره بتوانند ادامه همان فایل را بدون مشکل دانلود کنند؛ همچنین با اضافه شدن این قابلیت سرعت دانلود فایل‌ها به حداکثر رسیده و با بالاترین سرعت می‌توان فایل‌ها را از رزآپ دانلود کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول