یوتیوب، کانال پرس تی.وی را فیلتر کرد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پرس تی.وی، حميد رضا عمادي، مدیر اتاق خبر شبکه پرس تي‌وي در واکنش به اين اقدام گفت: از ۳ مرداد نتوانسته‌ايم ويدئوهاي جديد را بر روي صفحه رسمي پرس تي‌وي در يوتيوب بارگذاري کنيم. يوتيوب و شرکت گوگل [به عنوان شرکت مادر يوتيوب] از اظهارنظر و توصيح درباره اين اقدام خودداري کرده‌اند.

وي افزود که اين تصميم يوتيوب «در واقع پاسخي به دستور اتحاديه ضد افترا براي جلوگيري از افشاي جنايات اسرائيل توسط ما» است.

«اتحاديه ضد افترا» با انتشار مقاله‌اي در وب‌سايت رسمي خود، شبکه پرس تي‌وي را به دور زدن تحريم‌هاي ماهواره‌اي غرب از راه پخش زنده برنامه‌هاي خود از يوتيوب و ديگر صفحه‌هاي اينترنتي و تلفن همراه متهم کرده است.

در اين مقاله ادعا شده است که «اتحاديه ضد افترا با توجه به نگراني‌هاي خود درباره شبکه پرس تي‌وي، با يوتيوب تماس گرفته است.» همچنين، اتحاديه ضد افترا در اظهارات خود مدعي شد که پخش برنامه‌هاي پرس تي‌وي «از يوتيوب در حالي انجام مي‌شود که امريکا، اتحاديه اروپا و ديگر کشورها و نهادها در جامعه بين‌المللي در پي منزوي کردن ايران هستند.»

اين در حالي است که از ژانويه سال ۲۰۱۲ شبکه پرس تي‌وي به عنوان شبکه‌اي متفاوت با شبکه‌هاي ماهواره‌اي اتحاديه اروپا، تحت فشارهاي فزاينده دولت‌ها و شرکت‌هاي ماهواره‌اي اروپايي قرار دارد.

«کميته امريکايي يهودي» در بيانيه‌اي که در وب‌سايت رسمي خود منتشر کرد از تلاش‌هاي اسپانيا براي جلوگيري از پخش ماهواره‌اي برنامه‌هاي شبکه پرس تي‌وي قدرداني کرد و گفت مادريد پس از ماه‌ها مذاکراات با اين لابي هوادار اسرائيل، پخش ماهواره‌اي برنامه‌هاي شبکه پرس تي‌وي را متوقف کرده است.

عمادي افزود: در سال‌هاي اخير، شبکه‌اي تاسيس شده است که نه تنها سلطه طولاني مدت رسانه‌اي صهيونيست‌ها را به چالش مي‌کشد، بلکه سکوت غرب در برابر جنايات صهيونيست‌ها عليه بشريت را نيز به زير سوال مي‌برد. اين شبکه تلويزيوني، پرس تي‌‌وي است و آن‌ها مصمم هستند اين شبکه را ساکت کنند.

وي گفت شبکه پرس تي‌وي حساب کاربري جديدي براي بارگذاري ويدئوهاي خود در يوتيوب ايجاد کرده است و بينندگان مي‌تواند ويدئوهاي ما را از طريق نشانی زیر تماشا کنند: www.youtube.com/user/PresstvNewsCast

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول