معاون اول و وزیر کشور در فیس‌بوک

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» سایت روزنو با انتشار گزارشی مدعی شد اسحاق جهانگیری، معاون اولی دولت، فعالیت‌های فیس‌بوکی خود را از سرگرفته است.

این سایت در گزارش خود نوشت: انگار با افزایش ضریب نفوذ فیس‌بوک در جامعه، سیاسیون و دولتمردان هم یکی‌یکی به این شبکه اجتماعی ورود پیدا می‌کنند.

بر اساس این گزارش، اسحاق جهانگیری از زمانی که بحث پیرامون کاندیداتوری‌اش در انتخابات مطرح شده بود صفحه‌ای در فیس‌بوک ایجاد کرد، ولی مدتی بود که صفحه جهانگیری در فیسبوک فعالیتی نداشت؛ اما اخیرا با تشدید فعالیت‌های جهانگیری در دولت این صفحه هم فعال شده است و اخبار مرتبط با آقای معاون اول را منتشر می‌کند.

همچنین سایت زندگی‌نیوز در مطلبی از حضور وزیر کشور در فیس‌بوک خبر داد و نوشت: وزیر کشور اولین پیام های ارسالی خود را در صفحه وزیر خارجه گذاشت این در حالی است که در روزهای اخیر خبر به روز رسانی صفحه فیس بوک محمدجواد ظریف توسط وی نظرها را بخود جلب کرده است.

طبق این گزارش اولین عکسی که در این صفحه درج شد تصویری مربوط به گرفتن حکم وزارت کشور از حسن روحانی است که در کنار آن رحمانی فضلی آورده است: با تمام وجودم خدمت خواهم کرد.

وی همچنین در اولین پست خود چنین نوشته است: «انتخاب وزیر کشور غیر نظامی یک پیام است … دکتر حسن روحانی، رییس جمهور»

البته این سایت درباره اداره صفحه وزیر کشور در فیس‌بوک نوشت: این صفحه توسط نزدیکان وی بروزرسانی خواهد شد ولی آنچه که قابل تامل است شیوه جدید ارتباط با عموم مردم توسط وزرای دولت یازدهم است.

پیش ازین نیز دکتر حسام‌الدین آشنا، از مشاورین ارشد دکتر روحانی و محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه دولت یازدهم در این شبکه‌اجتماعی حضور داشتند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول